Hey,
Net MediaNav geupdate & kaarten kwartaal 4 binnengehaald omdat ik gemerkt had dat ik geen kaarten had voor Frankrijk.
Nu bij Q4 zie ik ook geen maps van Frankrijk, terwijl je toch kaarten gratis kreeg?
Hoort Frankrijk daar dan niet bij?
MediaNav kaarten q4
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: MediaNav kaarten q4
Nee, helaas. Standaard staat er BeNeLux op. Wil je meer, dan moet je ze kopen.
Ik wil er ook Frankrijk bij en ik twijfel wat ik zal kopen. Alleen Frankrijk kost 49,-. West Europa 99,- en heel Europa 119,-.
Ik wil er ook Frankrijk bij en ik twijfel wat ik zal kopen. Alleen Frankrijk kost 49,-. West Europa 99,- en heel Europa 119,-.
Clio IV TCe ECO2 | Expression | Gris Cassiopee
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
- mickjagger
- forum starter
- Contacteer:
Wie weet welke kaart (Benelux of Europa) er standaard bij de R-link zit? Ik lees tot nu toe alleen maar reacties over media nav, maar in het R-link navigatiesysteem zit volgens mij Tom Tom.
Ik neem aan dat er een Europa update mogelijk is?

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
klopt rlink heeft tomtom benelux voor 130 € is er europa.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Bah, das wel minder. Ik vind het ook wel véél geld die extra kaarten.Carla vE schreef:Nee, helaas. Standaard staat er BeNeLux op. Wil je meer, dan moet je ze kopen.
Toch even twijfelen... Wel vreemd voor een auto van een Frans merk dat je Frankrijk er niet bij krijgt