Afgelopen week heb ik een nieuwe Renault Clio 4 gekregen, vanaf het begin heb ik problemen met synchronisatie tussen de Iphone 4 en Media Nav
Het Media Nav Telefoon systeem werkt niet goed met mijn iPhone 4 en 700contacten.
Hij laadt bij mij maar 63 pagina’s van 4 contacten en komt hierdoor maar tot de K.
Hierdoor mis ik dikke 400 contacten om in de auto te bellen.
Heb de telefoon al keer verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dit helpt niet. Lijkt er op dat er max. 256 contacten ofzo in geheugen kunnen worden geladen.
Bij Telefoon van mijn vriendin werden wel alle contacten geladen maar die had maar 37 pagina’s.
Afgelopen weekend heb ik update gedaan van Media Nav naar Softwareversie 2.0.9 maar probleem blijft, heb alleen 1 contact erbij gekregen en nu 64 pagina’s contacten.
Kan iemand mij verder helpen. Mijn Dealer in Nederland en Renault Benelux kunnen mij niet helpen. Ze geven aan dat dit probleem bekend is en dat het word uitgezocht. Vind dit super vervelend, nu kan ik niks met mijn ingebouwde Carkit.
Problemen met synchronisatie Iphone 4
Re: Ontbrekende contacten in Carkit
Je kan in ieder geval wel bellen met de carkit lijkt me, dus helemaal niks lijkt me wat overdreven.
En als het een fout in de software is waar Renault een oplossing voor moet vinden ben ik bang dat je even geduld zult moeten hebben.
Maar wat moet je in hemelsnaam met zoveel contacten. Ik dacht dat ik er veel had met 350 :lol:
In ieder geval, beetje omslachtig maar een mogelijke "Work-around":
Sychroniseer je contacten met de PC. Verwijder alle behalve je top 200 van je telefoon en laadt die in de Media Nav.
Vervolgens vanuit de PC de ontbrekende weer terug zetten op de telefoon.
Volgens mij bel je nooit alle 700 bij elke rit vanuit de auto
En als het een fout in de software is waar Renault een oplossing voor moet vinden ben ik bang dat je even geduld zult moeten hebben.
Maar wat moet je in hemelsnaam met zoveel contacten. Ik dacht dat ik er veel had met 350 :lol:
In ieder geval, beetje omslachtig maar een mogelijke "Work-around":
Sychroniseer je contacten met de PC. Verwijder alle behalve je top 200 van je telefoon en laadt die in de Media Nav.
Vervolgens vanuit de PC de ontbrekende weer terug zetten op de telefoon.
Volgens mij bel je nooit alle 700 bij elke rit vanuit de auto

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
500 contacten hoe kan zoiets ik heb er maar 10 

renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Als je verkoper bent heb je veel contact erin staan dit is nodig voor mijn werk. Clio ondersteund maar 1 adresboek en 1 lijst, en dit is alle contacten hierdoor kan ik geen uitzonderingen maken. In mijn outlook adressenbestand staan er 700 op het moment dit kan ik niet terug brengen tot 250.
Maar het vervelendste is dat met een Parrot van 40 á 50 euro wel 2.000 contacten ondersteund en Clio van 18.000 Euro met MediaNav maar 250 contacten.
Ben ik de enige die niet meer dan 250 contacten in Clio 4 geladen krijgt, of is het de combinatie iPhone 4 en Clio 4?
Maar het vervelendste is dat met een Parrot van 40 á 50 euro wel 2.000 contacten ondersteund en Clio van 18.000 Euro met MediaNav maar 250 contacten.
Ben ik de enige die niet meer dan 250 contacten in Clio 4 geladen krijgt, of is het de combinatie iPhone 4 en Clio 4?
Dan zit er niks anders op dan te wachten tot de software is aangepast.
Ik dacht in eerste instantie ook dat niet al mijn 500 + contacten waren overgenomen, maar na 2e poging is het toch gelukt. Het ligt dus niet aan de Clio. (overigens heb ik een Android telefoon)
Clio IV - 1.5 dCi Collection