Indicatielampje rijstijl
Indicatielampje rijstijl
Volgens het instructieboekje (blz. 2.12) is dit lampje standaard ingeschakeld. Bij mij werkt het (gelukkig) niet.
Indicatielampje rijstijl:
Dit lampje informeert u in real time over uw rijstijl. U wordt gewaarschuwd door de kleur van het lampje 2.
– Groen: u rijdt rustig en zuinig;
– Geel: u rijdt niet rustig genoeg;
– Oranje: u rijdt te bruusk.
Het indicatielampje voor de rijstijl is standaard ingeschakeld. Als u het wilt uitschakelen, raadpleegt u het instructieboekje van het multimediasysteem.
Maar hoe hoort het eigenlijk, of werkt dit alleen in de Eco-stand? Dit laatste zelf nog niet geprobeerd. Overigens kan ik in het instructieboekje van het multimediasysteem hier niets over vinden.
Indicatielampje rijstijl:
Dit lampje informeert u in real time over uw rijstijl. U wordt gewaarschuwd door de kleur van het lampje 2.
– Groen: u rijdt rustig en zuinig;
– Geel: u rijdt niet rustig genoeg;
– Oranje: u rijdt te bruusk.
Het indicatielampje voor de rijstijl is standaard ingeschakeld. Als u het wilt uitschakelen, raadpleegt u het instructieboekje van het multimediasysteem.
Maar hoe hoort het eigenlijk, of werkt dit alleen in de Eco-stand? Dit laatste zelf nog niet geprobeerd. Overigens kan ik in het instructieboekje van het multimediasysteem hier niets over vinden.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Re: Indicatielampje rijstijl
In de linkerkolom staat aangegeven dat "afhankelijk van de auto"...
Ik ben wel benieuwd vanaf welke uitvoering dit lampje aan staat...
Ik ben wel benieuwd vanaf welke uitvoering dit lampje aan staat...
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Klopt, misschien alleen met R-link? 

Laatst gewijzigd door Arjan op 26 jan 2013 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Hier duidelijk te zien dat het brand.met rlink
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Ik mis nog:
- Rood: u dient onmiddellijk te stoppen ter bescherming van uzelf en het overige verkeer.
- Rood: u dient onmiddellijk te stoppen ter bescherming van uzelf en het overige verkeer.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Klopt, maar hier is ook raambediening "achter" in te zien, dat is in Nederland ook niet leverbaar.klmklmklmklm schreef:
Hier duidelijk te zien dat het brand.met rlink
Ik denk dat het weer land afhankelijk is.....ik zit er overigens niet echt op te wachten...
Die raambediening achter is wel leverbaar in Nederland. Kan als optie op een Dynamique genomen worden door middel van pack comfort extra, zie prijslijst 2013
Laatst gewijzigd door Arjan op 26 jan 2013 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
klopt
eerste instantie was dit niet mogelijk.

eerste instantie was dit niet mogelijk.
-
- beginner
- Contacteer:
ik heb een proefrit in een Dynamique dCi 90 (dus NIET eco2) gemaakt en deze had wel schakelindicatie aan staan.
ik heb nu net de Dynamique dCi90e (ECO2) maar daar is de schakelindicatie niet aanwezig (wel comfort extra pakket)
ik heb nu net de Dynamique dCi90e (ECO2) maar daar is de schakelindicatie niet aanwezig (wel comfort extra pakket)
Clio IV dCi ECO2 | Dynamique | Noir Etoile | Int. Elegance | Ext. Chrome | 16" Passion Noir | Comfort Extra
-
- beginner
- Contacteer:
ik heb Dynamique dCi90e (ECO2) met comfort plus pakket (electrische ramen achter)
en ik had ook geen schakel indicator en rijstijl indicatie lampje bij aflevering.
heb deze week een software update gehad en nu werkt de schakelindicatie wel, maar de rijstijl indicatie lampje blijft uit.
Volgens de monteur was de rijstijl incidcatie alleen voor de RS ...... maar dat lijkt me een beetje onzin.
en ik had ook geen schakel indicator en rijstijl indicatie lampje bij aflevering.
heb deze week een software update gehad en nu werkt de schakelindicatie wel, maar de rijstijl indicatie lampje blijft uit.
Volgens de monteur was de rijstijl incidcatie alleen voor de RS ...... maar dat lijkt me een beetje onzin.
Clio IV dCi ECO2 | Dynamique | Noir Etoile | Int. Elegance | Ext. Chrome | 16" Passion Noir | Comfort Extra