Elektrische raambediening
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Elektrische raambediening
Weet iemand bij welk model ook de achter ramen elektrisch te bedienen zijn?.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Re: Elektrische raambediening
Het lijkt er op dat dat bij geen één model is. Via https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 52&t=15839 zie ik alleen maar bediening voor, en ook bij autoweek staat er bij specificaties alleen maar voor.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Deze informatie heb ik dus ook. Maar op een aantal interieur foto's zie ik bij de bestuurderskant wel 4 toetsen voor raambediening. Er staat nergens bij, bij welk model dit is.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:

Goed links op het paneel bekijken.....
Eerst dacht ik gelijk aan de dynamique uitvoering vanwege de climate control.
Maar op dit voorbeeld hebben ze dat allebei maar toch heeft de 1 wel 4 bedieningsknoppen.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Foto 1 is een computeranimatie, foto 2 is een foto. Dus grote kans dat ze het idee van elektrische ramen achter later hebben laten varen.
Is in de prijslijst van 2013 alleen mogelijk bij een dynamique met het pack extra comfort
Het klopt inderdaad dat je bij de dynamique uitvoering met het pack extra comfort de ramen
achter elektrisch kunt krijgen. Bij pack extra comfort krijg je ook de elektrisch inklapbare spiegels.
Zo heb ik mijn clio ook besteld!!
achter elektrisch kunt krijgen. Bij pack extra comfort krijg je ook de elektrisch inklapbare spiegels.
Zo heb ik mijn clio ook besteld!!
-
- beginner
- Contacteer:
klopt ik heb de dynamique met comfort extra pakket en dan heb je netjes voor en achter electrisch.
incl een knop voor blokkering raambediening achter.
incl een knop voor blokkering raambediening achter.
Clio IV dCi ECO2 | Dynamique | Noir Etoile | Int. Elegance | Ext. Chrome | 16" Passion Noir | Comfort Extra
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
En mijn dealer zei dat het nergens opzat.
Dus als ik het comfort pack plus heb zit het er automatisch op?Bij pack extra comfort krijg je ook de elektrisch inklapbare spiegels dit is ook niet waar want ze zitten niet op een clio alleen bij de megan die inklapbare spiegels zei de dealer.Belgie of is het in nederland wel dit kan ook.

renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Het verschilt inderdaad tussen Nederland en België. Zo is elektrische stoelverwarming niet bestelbaar in Nederland, maar weer wel in België.
In Nederland is de raambediening achter elektrisch bij de Dynamique versie in combinatie met pack Comfort Extra. Pack comfort extra bestaat dan uit climate control, elektrische raambediening achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en een regen/licht sensor.
Wellicht dat hier nog wat wijzigingen in komen als de GT en RS versies configureerbaar zijn.
In Nederland is de raambediening achter elektrisch bij de Dynamique versie in combinatie met pack Comfort Extra. Pack comfort extra bestaat dan uit climate control, elektrische raambediening achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en een regen/licht sensor.
Wellicht dat hier nog wat wijzigingen in komen als de GT en RS versies configureerbaar zijn.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
1 Europa. Waarom deze verschillen? 

renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK