Beste allemaal,
Ik ben nu al weken aan het nadenken welke kleur ik me velgen moet laten spuiten. Het zijn 16" BBS RX velgen. Ik zit te twijfelen tussen zwart en standaard zilver. De clio is Bordeaux rood kleurcode 712. De clio is 3cm verlaagd en heeft de rs bumperkit. Ik wil niet dat het een opvallende auto gaat worden maar ben bang dat met zwart de velgen wegvallen in het gehele plaatje.
Ik hoor graag jullie meningen.
Gr. Nique
Zwarte of zilveren velgen onder clio Bordeaux rood.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Zwarte of zilveren velgen onder clio Bordeaux rood.
Ik heb al meerdere rs-een gezien in bordeaux met zwarte velgen. Persoonlijk vind ik het geen geslaagde combi.
Zilver kleur zal sportief uitstralen ,zwart zal stoer uitstralen, ik persoonlijk zal zwart doen.
2.0 16v RS
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik zou ze zilver doen. Zwart valt al snel weg in het geheel en je ziet de lijnen van de velgen niet goed. Ik zeg Zilver 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Ik heb zwart onder een rode clio, niet verlaagd. Maar ik vind ze erg mooi.
De combi zwart met zilver vind ik persoonlijk mooier, dat ga ik dus binnenkort ook doen.
De combi zwart met zilver vind ik persoonlijk mooier, dat ga ik dus binnenkort ook doen.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik zou gewoon voorbeelden zoeken en zelf bepalen wat je het mooiste vind. Gunmetal zou ook mooi kunnen staan. Misschien ook een overweging waard.