Vraag over uitlijn resultaat

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
Marco72

Vraag over uitlijn resultaat

Bericht door Marco72 »

Hallo allen, Ik heb mijn Clio laten uitlijnen nadat ik door henny het nodige heb laten vervangen bij de voorwielen maar ik snap eigenlijk niets van de cijfertjes die op het rapport staan. Zijn de resultaten bevredigend?

Ik hoor graag jullie mening.

Vooraf meting

Afbeelding

Huidige meting

Afbeelding
tmug

Re: Vraag over uitlijn resultaat

Bericht door tmug »

Dat er eigenlijk niks aan je uitlijning is veranderd... Dat betekenen deze resulaten, heeft je eigenlijk niks geholpen. Top werk van henny dus!!!
Marco72

Bericht door Marco72 »

De resultaten zijn beide nadat Henny bezig is geweest.

hmmmmmmmmmmmmm
tmug

Bericht door tmug »

Oftewel, Henny heeft netjes alles op de juiste manier vastgezet zonder aan je uitlijning te kloten. De vraag is alleen dan wel, zijn dit de optimale waarden...
Marco72

Bericht door Marco72 »

tmug schreef:Oftewel, Henny heeft netjes alles op de juiste manier vastgezet zonder aan je uitlijning te kloten. De vraag is alleen dan wel, zijn dit de optimale waarden...
Precies daar sla je de spijker op zijn kop. Het verschil in de waarden vind ik niet groot. misschien hoort het zo of niet ..... ik weet het niet.
Marco72

Bericht door Marco72 »

Marco72 schreef:
tmug schreef:Oftewel, Henny heeft netjes alles op de juiste manier vastgezet zonder aan je uitlijning te kloten. De vraag is alleen dan wel, zijn dit de optimale waarden...
Precies daar sla je de spijker op zijn kop. Het verschil in de waarden vind ik niet groot. misschien hoort het zo of niet ..... ik weet het niet. Dat henny een goed stuk werk heeft afgeleverd is een feit
Marco72

Bericht door Marco72 »

Pfoei dan moet ik even op zoek gaan maar dat zal pas volgende week worden. Ik ga nu eerst een paar dagen lekker in de ardennen door de omgeving van spa crossen.

Ik laat het je weten als ik de nodige data heb.
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:wink:
Marco72

Bericht door Marco72 »

Heel erg bedankt Arjan. Ik ga direct aan de slag!
Marco72

Bericht door Marco72 »

Alles valt binnen de marges. het viel ook al tussen de marges (goed gedaan henny) maar meten is weten 8-)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”