De lijstjes (boven het kastje en links van het stuur) heb je wel losgeklikt, maar je krijgt de Torx-schroeven niet los?
Mijn dashboard (ph 3) heb ik twee keer al losgehaald en dit ging prima. Ik werk t/m volgende maand nog in Zeist; laat maar weten als we wat moeten afspreken.
Dashboard demonteren
Re: Dashboard demonteren
Volgens mij kan dat zilveren rooster niet los, dat zit versmolten met je dash heb ik wel eens gehoord.
Ik heb het ook, omdat ik een MTV uitvoering heb en zou hem wel eens opnieuw willen spuiten. Dus mocht het jou makkelijk lukken hoor ik het graag
Ik heb het ook, omdat ik een MTV uitvoering heb en zou hem wel eens opnieuw willen spuiten. Dus mocht het jou makkelijk lukken hoor ik het graag

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Wat ik begrijp is dat de zilveren strips niet los kunnen bij zijn Clio. Correct?

Hier zie je de strip duidelijk zitten boven het dashboardkastje. Aan de kant van de bestuurder zit nog een kortere strip.

Hier zie je de strip duidelijk zitten boven het dashboardkastje. Aan de kant van de bestuurder zit nog een kortere strip.
Je hebt gelijk. Die strip zit daar niet.
http://i24.photobucket.com/albums/c28/m ... G_1425.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c28/m ... G_1425.jpg
- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Dag allen, het gaat dus om mijn auto. Clio RS ph1
De bedoeling is het zilverkleurige frame rond de luchtroosters en radio eruit te werken om een respray te geven. Wat ons niet lukt is dat dashboarddeel loshalen. Het bovendeel kan ik inmiddels met mn ogen dicht, maar het onderdeel krijg ik met geen mogelijkheid los.
Ik weet dat er mensen zijn op het forum die een compleet ph2 dash hebben geplaatst in een ph1, de kennis is dus aanwezig...
De bedoeling is het zilverkleurige frame rond de luchtroosters en radio eruit te werken om een respray te geven. Wat ons niet lukt is dat dashboarddeel loshalen. Het bovendeel kan ik inmiddels met mn ogen dicht, maar het onderdeel krijg ik met geen mogelijkheid los.
Ik weet dat er mensen zijn op het forum die een compleet ph2 dash hebben geplaatst in een ph1, de kennis is dus aanwezig...
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy