beste mede cliofans
mijn auto heeft een nieuwe koppeling gekregen, en hiervoor is bijna de hele bak eruit geweest
alleen dus ook de accu een tijdje losgeweest
ik heb verder geen gekke storingen alleen is het wel zo dat als ik mijn lichten aan zet dat mijn dashboard verlichting niet aan gaat
helemaal niets dus dus niet eens die bij de verwarmingsknoppen
zelfs de backlicht van de boordcomputer en klok gaan uit (die zijn normaal verlicht als de lichten uit staan), echter bijv het lampje dat mijn lichten aan zijn doet het wel....
weet iemand hier een oplossing voor (ik rijd elke dag namelijk in het donker)?
of moet ik maar gewoon proberen of mijn accu loshalen werkt??
dashboard verlichting
Re: dashboard verlichting
Wellicht een gekke suggestie, maar heb je al eens gekeken naar het wieltje om de sterkte van de dashverlichting te regelen?
Deze zit links onder je stuur, naast de handmatige koplamphoogte verstelling.
Deze zit links onder je stuur, naast de handmatige koplamphoogte verstelling.
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
goed idee, nog niet naar gekeken
neem echter aan dat daar niet aan gezeten is (hoefden ze niet in de buurt te zijn)
neem echter aan dat daar niet aan gezeten is (hoefden ze niet in de buurt te zijn)
Als ze bij je koppelingspedaal zijn geweest, is er wel een mogelijkheid. Ik zie zo iemand op zijn knieën in de deuropening zitten, rommelend met zijn rechterhand bij het pedaal, zichzelf ondersteunend op het dashboard met zijn linkerhand.
Ben benieuwd wat het nu is/was.
Ben benieuwd wat het nu is/was.
Zijn kachelpaneel doet het ook niet.
Dus denk eerder een zekering.
Als je aan dat wieltje draait branden ze altijd nog heel zwak!!!
Dus denk eerder een zekering.
Als je aan dat wieltje draait branden ze altijd nog heel zwak!!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
ik schaam me bijna nog om het te melden...
het was inderdaad dat er aan het wieltje gedraaid was (hoewel echt niet te zien was dat ze licht gaven)
achjah misschien was het zo een makkelijke oplossing dat ik er overheen gekeken heb :P
het was inderdaad dat er aan het wieltje gedraaid was (hoewel echt niet te zien was dat ze licht gaven)
achjah misschien was het zo een makkelijke oplossing dat ik er overheen gekeken heb :P
Hahahaha, Top!
Het was ook echt wat ik het eerste dacht toen ik je post las. Zat nog te twijfelen: "Zal ik het nou zeggen?! Want dat is natuurlijk het eerste waar hij naar gekeken heeft"
Gelukkig is het opgelost

Het was ook echt wat ik het eerste dacht toen ik je post las. Zat nog te twijfelen: "Zal ik het nou zeggen?! Want dat is natuurlijk het eerste waar hij naar gekeken heeft"

Gelukkig is het opgelost

Hmm nooit geweten dat die knop ook de kachelbediening dimt..... 

Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
ja of het moet wel echt het niet gedaan hebben, en spontaan vanochtend ineens weer "heel" geworden zijn :P