sinds kort als ik me radio aanzet doen me boxen het niet helemaal goed lijkt net of een kant het doet en dan als ik over een drempeltje rij of wat dan ook schakelt die andere kant van de bestuurderskant ook weer aan en dan doet ie het even en dan springt ie helaas weer uit het maakt een krakend geluid en heb een clio uit 2003 en standaard speakers zitten erin
kan iemand mij helpen >
Mensen helppp !!
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Mensen helppp !!
radio er uit halen, daar de speaker draden doormeten.
of je radio is kapot of de bedrading is los/gebroken
of je radio is kapot of de bedrading is los/gebroken
Groeten, Vincent.
Ik heb de cd speler verwisseld naar een jvc maar nu doet de cd speler het niet want heb zekering gechekt alles is oke maar de cd speler krijg ik niet aan als ik op eject krijg gaat ie aan maar dan springt ie gelijk weer uit ?
- roylee
- forum member
- Contacteer:
is de rode draad van de radio (meestal met krimpcontacten eraan) aangesloten op de rode draad van de stekker van de auto?
klinkt als dat de rode signaal draad geen spanning krijgt. dan kan de cd er wel uit maar dus niet aan. de rode draad is de draad waar spanning op komt te staan als je het contact aanzet.
klinkt als dat de rode signaal draad geen spanning krijgt. dan kan de cd er wel uit maar dus niet aan. de rode draad is de draad waar spanning op komt te staan als je het contact aanzet.