Beste,
Mijn vrouw rijdt sinds kort in een Clio uit 2003.
Echter zien wij in het donker de knoppen niet meer en dat is lastig.
Is dit zelf te herstellen evt. ?
Ik heb nog WPH nl.
Ik had de zoekfunctie al gebruikt maar vond alleen berichten van een ander type Clio.
Groet en alvast bedankt, Danny
Kachelverlichting Clio 2003
Re: Kachelverlichting Clio 2003
Die verlichting is te vervangen, hoe het bij jullie type clio precies zit meer ik niet. Maar bij die van mij (net een update eerder) zijn het 2 torx schroeven los. Voor het gemak de middenconsole er uit. En dan kun je het geheel onder het dashboard uit halen. De voorkant kun je er af klikken, en dan zitten daar achter 2 kleine lampjes 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Jee wat een snelle reply 
Ok ik ga morgen eens kijken naar die torx-jes.
Dank zover.

Ok ik ga morgen eens kijken naar die torx-jes.
Dank zover.
De torx zien ik niet zitten.
Onder het kachel deel zit een afdek strip, zitten hier misschien de torxjes achter ?
Onder het kachel deel zit een afdek strip, zitten hier misschien de torxjes achter ?
Even verplaatst naar Clio 2
Je moet inderdaad die strip eruit klikken om bij de torxjes te komen.
Hou wel in de gaten als je het front van het paneel loshaalt dat je dat met beleid doet. Achter de drukknoppen van de Airco en recirculatie (als je die hebt) zitten veertjes die makkelijk wegspringen. Als je die kwijtraakt heb je een probleem

Je moet inderdaad die strip eruit klikken om bij de torxjes te komen.
Hou wel in de gaten als je het front van het paneel loshaalt dat je dat met beleid doet. Achter de drukknoppen van de Airco en recirculatie (als je die hebt) zitten veertjes die makkelijk wegspringen. Als je die kwijtraakt heb je een probleem

Die had ik idd al gekregen en geprint, ben net klaar en gelukt !
Heel erg bedankt
Heel erg bedankt