Het linker achterwiel heeft een fikse hoeveelheid toe-in (wiel staat een paar graden naar rechts, alsof hij naar binnen stuurt).

Aangezien we de auto pas 3 weken hebben direct de verkopende partij ingelicht (Veban in Rijswijk). Daar ben ik helaas niet verder gekomen dan: "bel me maandag maar". Ik was al een keer terug geweest, omdat ik vond dat de auto op dwarsrichels een stapje opzij leek te maken aan de achterzijde. Dit zou, volgens Veban aan de relatief hoge wang van de 185/55/15 band liggen. Daarna de banden op 2.4 bar gezet en de klacht leek iets minder. Nu snap ik uiteraard wel waarom hij deze klacht heeft!
Je begrijpt dat ik hier enorm van baal, want wellicht moet er een andere achteras onder. We hebben de auto gekocht met 3 maanden garantie op de motor en de automaat. Ik mag er toch vanuit gaan dat ze hier enige vorm van coulance gaan toepassen (zin voor mijn eigen gemoedsrust

Om een beetje beslagen ten ijs te komen aanstaande maandag een aantal vragen:
1) Iemand ervaring met een soortgelijke klacht?
2) Kan een naafas los vervangen worden?
3) Hoeveel werk qua arbeid is het vervangen van een achteras, danwel naafas?
4) Mocht er een andere as op moeten, kan er dan een van een handgeschakelde, een 1.2 of een 1.6 onder? (Uiteraard wel met trommelremmen en ABS uitgevoerd)
5) Mocht ik er met de garage niet uitkomen: Zou iemand hier mijn auto tegen vergoeding kunnen/willen repareren en zo ja, waar moet ik qua kosten dan aan denken? (mag uiteraard via PB beantwoord worden)
Mocht het nodig zijn, dan kan ik uiteraard foto's plaatsen van de auto of extra informatie geven
Alvast bedankt voor de reacties!
Kevin