hallo,
ik heb een renault clio van 1999, en die heeft een zeer irritante rammel als ik ever een hobbelige of klinkerweg rij.
heb al van alles bekeken, fuseekogel, stuurkogel, stabilisator stangen, draagarmrubbers, niks heeft speling.
ook heb ik alle wielkuip kappen al vast gezet, dius alles wat zou kunnen rammelen is weg.
het zijn neit de remmen, want als ik rem dan rammelt hij gewoon dik ben ten eeinde raad, ik weet het echt niet meer.
zijn er bekende problemen met de clios wat betreft rammelen??
MVG Jesse
Rammel links voor Clio II 1999
Re: Rammel links voor Clio II 1999
Welkom
!
Tsjha heel vaak is het rammelen een stabilisator stang rubber ( aan het uiteinde) die kapot is, maar die heb je al nagekeken.
Eventueel uitlaat rubbers kapot? motor steunen?

Tsjha heel vaak is het rammelen een stabilisator stang rubber ( aan het uiteinde) die kapot is, maar die heb je al nagekeken.
Eventueel uitlaat rubbers kapot? motor steunen?
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
uitlaat rammelt niet, komt ook neit tegen hitteschild aan, stabilisator rubbers die de stab stang verbinden met de draagarm heb ik al vervangen, die waren wel verrot.
probleem blijft aanhouden, zo net reedt ik weer een stuk en leek het wel uit de deur te komen, tis een heeele vreemde rammel...
probleem blijft aanhouden, zo net reedt ik weer een stuk en leek het wel uit de deur te komen, tis een heeele vreemde rammel...
Ojha zo een heb ik er ook. Dan weet ik het waarschijnlijk wel.
Lijkt bij mijn UCh / zekeringen kast. vandaan te komen Links onder mijn dashboard. Vergeefs alles al geprobeert, maar enigste wat werkt is radio harder zetten!
Lijkt bij mijn UCh / zekeringen kast. vandaan te komen Links onder mijn dashboard. Vergeefs alles al geprobeert, maar enigste wat werkt is radio harder zetten!
Hmm ga er vanavond eerst eens de deurbekleding aftrekken.. Kijken of daar wat zit..onderin dashboard heb ik ook al gekeken maar kon niks vinden wat los zit..
Tegen je UCH zit een steun met Relais. Ik vermoed zelf dat het daar vandaan komt.
Majha als je het gevonden heb. Ik hou me aanbevolen
!
Majha als je het gevonden heb. Ik hou me aanbevolen