Verlichting, CV en luidsprekers

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
speedingmofa

Verlichting, CV en luidsprekers

Bericht door speedingmofa »

Goede dag allen,

ben enkele maanden geleden eigenaar geworden van een Clio 1 1.4RN. Het is een vrij oude auto dus ik verwachtte problemen.

Hieronder staan enkele zaken die mij erg irriteren:
1. verwarmer wordt wel warm, maar niet warm genoeg. thermostaat werkt goed, auto wordt ook goed warm. zou doorspoelen dit verhelpen? en waar zijn de slangen naar de aanjager? heb snel ff gezocht naar de slangen maar kon ze niet vinden...

2. rechts-achter portier gaat niet open/dicht met CV. wil het paneel eraf halen, hoe krijg ik hem eraf?

En hieronder nog iets dat dat ik wil maken:
- Luidsprekers voor ontbreken... originele clio1 luidsprekers komen waarschijnlijk met een soort stekker. ik zag nl 2 verschillende stekkers waar de luidsprekers horen te zitten... volgens mij met groene/witte kabels. zijn dit de kabels voor de luidsprekers? En welke maat/grote luidsprekers moet ik hebben?

- Zijn er gedigitaliseerde werkplaatshandboeken op de site beschikbaar? Het liefst gratis natuurlijk :)
speedingmofa

Re: Verlichting, CV en luidsprekers

Bericht door speedingmofa »

Niemand die dit weet? :-\ Werkplaatshandboeken zouden erg handig zijn.....
RichTrip
beginner
Contacteer:

Re: Verlichting, CV en luidsprekers

Bericht door RichTrip »

Bij een Clio I zitten de speakers in het dashboard onder de ventilatieroosters. De inbouwmaat voor deze speakers is 10cm. Ik heb nog twee Philips 10 cm speakers te koop. Het is een setje Philips speakers, type EN-1010, met een vermogen van 50W. Ze mogen weg voor 10 euro.

http://verkopers.marktplaats.nl/1992886" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator Renaultforum.nl
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Elektronica (vraag & antwoord)”