Mijn radiobediening aan stuur werkt niet meer + dispay
Mijn radiobediening aan stuur werkt niet meer + dispay
Mijn radiobediening op mijn stuur werkt niet meer.
En display boven de pook midden op dashboard is wel eens aan uit.
Start ik de auto met dagverlichting aan is hij helemaal goed.
Start ik de auto met dagverlichting uit dan brand het display helemaal voluit........dus alles brand dan! en gaat ook niet meer uit.
Weet iemand wat hier aan de hand is!?
Alvast bedankt...
Gr Henk
En display boven de pook midden op dashboard is wel eens aan uit.
Start ik de auto met dagverlichting aan is hij helemaal goed.
Start ik de auto met dagverlichting uit dan brand het display helemaal voluit........dus alles brand dan! en gaat ook niet meer uit.
Weet iemand wat hier aan de hand is!?
Alvast bedankt...
Gr Henk
Re: Mijn radiobediening aan stuur werkt niet meer + dispay
mischien een zekering?
of een slecht contactje?
of een slecht contactje?
Links bij je Knie zit een schakelaar waarmee je de sterkte van de verlichting kan aanpassen.
En heb je er een andere radio in gedaan of zit de orginele radio Renault er nog in?
En heb je er een andere radio in gedaan of zit de orginele radio Renault er nog in?
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Hallo Speklap en Nelis,
Ik heb de auto vorige week 2dehands gekocht (particulier) helaas niet alles goed getest!
Ik denk niet dat er 1 aparte zekering is voor alleen de radiostuurbediening, maar goed ik zal morgen even kijken. Ik heb de radio er al uit gehaald en gekeken af er eventueel een stekker los was....maar helaas alles zat op zijn plek. En om nu het hele stuurkolom uit elkaar te halen voor de afstandbediening te demonteren vindt ik iets te riskant.......zitten naar mijn gevoel teveel toeters, bellen en airbags aan.
De radio werkt helemaal goed met bediening op het frontje.....daar is niets mis mee. Alleen de stuurbediening doet helemaal niets.
Op het display in het midden van mijn dashboard werk helemaal naar behoren als ik de auto start met de dagrijdlicht verlichting aan, radio aanduiding doet het helemaal goed etc. Maar als ik de dagrijdlicht uitzet en dan opnieuw start is mijn display een grote kerstboom........alles in het dashboard brand dan en gaat ook niet uit. Mijn radio kan ik dan wel aanzetten.....ik hoor wel geluid maar ziet niets in het dashboard display.
Heeft iemand wel eens te maken gehad?
En ik weet van het draaiwieltje voor mijn dimmen van mijn binnenlampjes.....
Ik hoor graag een reactie... (-;
Met groet,
Henk
Ik heb de auto vorige week 2dehands gekocht (particulier) helaas niet alles goed getest!
Ik denk niet dat er 1 aparte zekering is voor alleen de radiostuurbediening, maar goed ik zal morgen even kijken. Ik heb de radio er al uit gehaald en gekeken af er eventueel een stekker los was....maar helaas alles zat op zijn plek. En om nu het hele stuurkolom uit elkaar te halen voor de afstandbediening te demonteren vindt ik iets te riskant.......zitten naar mijn gevoel teveel toeters, bellen en airbags aan.
De radio werkt helemaal goed met bediening op het frontje.....daar is niets mis mee. Alleen de stuurbediening doet helemaal niets.
Op het display in het midden van mijn dashboard werk helemaal naar behoren als ik de auto start met de dagrijdlicht verlichting aan, radio aanduiding doet het helemaal goed etc. Maar als ik de dagrijdlicht uitzet en dan opnieuw start is mijn display een grote kerstboom........alles in het dashboard brand dan en gaat ook niet uit. Mijn radio kan ik dan wel aanzetten.....ik hoor wel geluid maar ziet niets in het dashboard display.
Heeft iemand wel eens te maken gehad?
En ik weet van het draaiwieltje voor mijn dimmen van mijn binnenlampjes.....
Ik hoor graag een reactie... (-;
Met groet,
Henk
oke, maar is het een orginele radio van Renault?
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Wat staat er op het front van de radio? Update List of Tuner List? Omdat jij een Clio III hebt zou dat Update List moeten zijn.
Moderator Renaultforum.nl
Henk69
Is al een tijd geleden jouw bericht.
Heb hetzelfde probleem. Wat is/was jouw oplossing hiervan?
Vr gr,
Is al een tijd geleden jouw bericht.
Heb hetzelfde probleem. Wat is/was jouw oplossing hiervan?
Vr gr,
- Contacteer:
Henk69 is hier geen lid meer, hopelijk heeft iemand anders de oplossing voor je.
Groet, Age
Heel oud artikel zie ik maar heb zelfde probleem wat zou dit kunnen zijn iemand een idee??
Kan van alles zijn of combinatie van factoren.

Juiste zekeringen, contactjes in circuit niet helemaal lekker. Vorige eigenaar missch kortsluiting gemaakt met aansluiten DRL.
Juiste zekeringen, contactjes in circuit niet helemaal lekker. Vorige eigenaar missch kortsluiting gemaakt met aansluiten DRL.