Ik ben 2 maanden geleden tegen een stoeprandje gebotst, niet hard maar toch. Dit gebeurde met mijn rechtervoorwiel.
Hierna is de auto een zingend geluid gaan maken, toen ik hem door iemand wilde laten maken zei hij dat de aandrijfas rechtsvoor versleten was en dat hij een nieuwe hoes om de linkeras ging plaatsen omdat deze ook versleten was. Zo gedaan dus laten maken, echter maakt de auto nog steeds een zingend geluid.
Nu ben ik hierna naar de garage gegaan want de monteur snapte er ook niks meer van, we hebben de banden verwisseld etc. Ik ben bij twee garages geweest en tweemaal is er een monteur meegereden. Beide dealers zijn Renault dealers, de een zei dat het de linkeraandrijfas is en de ander zei dat het de wiellager van het rechter wiel is.
Een aanzienlijk ander iets dus wat beide beweren, ik heb hierna mijn monteur weer gebeld en hij zei dat het inderdaad weleens de wiellager kon zijn omdat de linkeraandrijfas nog goed was.
Wie en wat moet ik geloven? En kan ik morgen een rit maken van +/- 170km (heen er terug verrekend in 170

Eventuele aanvulling op de symptomen;
Piepen tussen de 50 en 80km p/u (vooral in zijn vrij dus met koppeling in) en in een harde bocht naar rechts (dus linkerwiel belasten).
-Gr Sander