Hoi,,
ik heb bij m'n clio nu van die groen houtachtige sierstrips op het dashboard zitten.
Maar er zijn dus ook van die zilvere strips die ook in een RS zitten, nu is mijn vraag waar die eventueel te krijgen zijn.
Hoe zit het dan met de deurhendels bij de Initiale? Die hebben namelijk hetzelfde lelijke hout erop en ook in het stuur zit een sierstrip onderdaan. Kun je die er ook makkelijk afhalen? Als dat zo is ga ik het zooitje namelijk spuiten..
Maar met deurhendels bedoel jij die bakjes in de deur toch? Waar je elektrische raamknoppen in zitten. Die zitten volgens mij vast met een torx. Die zit onder zo'n klein rond afdekrubbertje.
De strips en dat plaatje op je stuur trek je er zo af.
Ja bedoelde inderdaad die bakjes, wellicht moet ik die maar uit een andere clio halen ofzo, gewoon zwart. Wil namelijk de Wrapfolie die ik over heb gebruiken om de sierstrips te wrappen, maar die bakjes gaat het niet mee..
Kun je niet alleen de ring met de bedrukking wrappen? Volgens mij moet die er nog los af kunnen bij de Initiale. Of niet?
In dat geval moet wrappen toch mogelijk zijn.
Nee die bedrukking loopt over in het zwarte gedeelte. Naadloos dus volges mij is het uit een geheel. Ik moet nog ff wat doen en dan ga ik alles ff demonteren.. misschien ziet dat witte er helemaal niet mooi uit in het interieur
Ja dat is precies wat ik zojuist gedaan heb haha, al mn groene hout is nu spierwit.. ben er nog niet helemaal uit of ik het mooi vind, zal straks ff foto plaatsen in mn project