Past een stuur uit een RS uit 2005 in mijn Initiale?
-
- forum starter
- Contacteer:
Past een stuur uit een RS uit 2005 in mijn Initiale?
Eigenlijk zegt het onderwerp al voldoende;
Past dit??
Mijn clio komt uit 2003 en volgens mij zit hier hetzelfde stuur in (uitgezonder de knoppen voor cruisecontrol aangezien ik een dci heb).
Alvast bedankt,
Mark
Past dit??
Mijn clio komt uit 2003 en volgens mij zit hier hetzelfde stuur in (uitgezonder de knoppen voor cruisecontrol aangezien ik een dci heb).
Alvast bedankt,
Mark
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Past een stuur uit een RS uit 2005 in mijn Initiale?
Ja dat is hetzelfde. Maar waarom wil je dat?
-
- forum starter
- Contacteer:
Vanwege de standaard Clio kwaal en ik kan aan een RS stuur (zonder airbag) komen voor €100
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ok, dat kan hoor het stuur is precies hetzelfde. Alleen het plaatje onderop is anders. Dus geen hout maar grijs met Renault sport erop oid. Dat kun je zo overzetten.
Dat je geen cruise control hebt heeft niet te maken met het feit dat je een dci hebt trouwens. Dat heeft te maken met het bouwjaar. De nieuwere Initiales hadden cruise control standaard. Ik had het ook op die van mij en dat was ook een dci.
Dat je geen cruise control hebt heeft niet te maken met het feit dat je een dci hebt trouwens. Dat heeft te maken met het bouwjaar. De nieuwere Initiales hadden cruise control standaard. Ik had het ook op die van mij en dat was ook een dci.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik kan, neem ik aan, mijn eigen airbag toch weer overzetten?
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Neem aan van wel, maar hoe dat werkt weet ik niet.
Rs stuur is ook niet al te best hoor van clio 2 ph1ph2ph3
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Rubber handgrepen die stuk gaan.
Wat Sander zegt is trouwens wel waar. Het leer (skai) van het stuur kan namelijk ook slecht worden. Dan smelt het en gaat het plooien. Moeilijk uit te leggen.
Wat Sander zegt is trouwens wel waar. Het leer (skai) van het stuur kan namelijk ook slecht worden. Dan smelt het en gaat het plooien. Moeilijk uit te leggen.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
slijtage...
de zelfde serie sturen zit ook in de megane ink. de coupé
de zelfde serie sturen zit ook in de megane ink. de coupé
Groeten, Vincent.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Slijtage zou ik het niet willen noemen, gewoon slecht materiaalgebruik.
is het standaard clio kwaal?? ik heb er namelijk geen last van.Clio1.5dCi schreef:Vanwege de standaard Clio kwaal en ik kan aan een RS stuur (zonder airbag) komen voor €100
gewoon je stuurtje wat losser in je handen houden i.p.v. knijpen

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik had er ook nooit last van, maar t kan ineens de kop op steken. Die handvaten heb jij niet, dus daar zul je geen last van hebben.
Tijdens mijn vakantie in Italie met de hitte had mn stuur het zwaar. Begon echt te smelten die zooi, vervolgens krijg je plooien die dan opdrogen. En die voel je dus als je je handen aan t stuur hebt.
Maar voor je helemaal ontmoedigd wordt. Als dat RS stuur er nog goed uitziet en het leer is nog goed dan zou ik het niet laten hoor. Pas er wel op dat ie niet krom is. Zal niet voor niets zijn dat er geen airbag meer in zit... Als ik jou was zou ik heel voorzichtig de handvaten eraf proberen te halen. Achter deze handvaten zit een soort plastic folie, waar ze op vast geplakt zitten. Dat is ook de reden dat de handvaten stuk gaan, omdat ze kunnen bewegen en er lucht tussen kan komen. Deze folie zou ik op de plaats van het handvat verwijderen en vervolgens de handvaten er weer op zetten met kit. Dan heb je er nooit meer last van.
Tijdens mijn vakantie in Italie met de hitte had mn stuur het zwaar. Begon echt te smelten die zooi, vervolgens krijg je plooien die dan opdrogen. En die voel je dus als je je handen aan t stuur hebt.
Maar voor je helemaal ontmoedigd wordt. Als dat RS stuur er nog goed uitziet en het leer is nog goed dan zou ik het niet laten hoor. Pas er wel op dat ie niet krom is. Zal niet voor niets zijn dat er geen airbag meer in zit... Als ik jou was zou ik heel voorzichtig de handvaten eraf proberen te halen. Achter deze handvaten zit een soort plastic folie, waar ze op vast geplakt zitten. Dat is ook de reden dat de handvaten stuk gaan, omdat ze kunnen bewegen en er lucht tussen kan komen. Deze folie zou ik op de plaats van het handvat verwijderen en vervolgens de handvaten er weer op zetten met kit. Dan heb je er nooit meer last van.
airbag kan je overzetten (auto wel van contact af)
en als het goed is kan je het plaatje ook zo overzetten(wel ff doen voor je de airbag plaatst)
en als het goed is kan je het plaatje ook zo overzetten(wel ff doen voor je de airbag plaatst)
Never drive faster than your guardian angel can fly
-
- forum starter
- Contacteer:
Wat ik mij nu alleen afvraag is; waarom zou de "rubberen" stukken van mijn huidige stuur niet opnieuw vast kitten? Ps met wat voor kit zet je het vast?Frank [Factory] schreef:Ik had er ook nooit last van, maar t kan ineens de kop op steken. Die handvaten heb jij niet, dus daar zul je geen last van hebben.
Groeten mark
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Je handvaten zijn toch stuk?