Ervaringen?
Re: Ervaringen?
Ook de mijne moet terug naar de garage omdat ik niet met mijn auto kan verbinden via de my renault app.
Mijn garage heeft het netjes binnen een week besproken met renault en regelmatig mij op de hoogte gehouden.
Heb echter toch, in overleg met de dealer, besloten om het een paar maanden uit te stellen. Zo kan zowel renault als ook de dealer ervaring op doen. Ben er nu namelijk bang voor dat dadelijk andere eaay connect apps niet meer werken.
De my renault app is leuk om te hebben en hoort natuurlijk ook gewoon te werken maar vind deze ondergeschikt aan de andere apps die goed werken.
Wordt volgend jaar rond Maart dus vervolgt
Mijn garage heeft het netjes binnen een week besproken met renault en regelmatig mij op de hoogte gehouden.
Heb echter toch, in overleg met de dealer, besloten om het een paar maanden uit te stellen. Zo kan zowel renault als ook de dealer ervaring op doen. Ben er nu namelijk bang voor dat dadelijk andere eaay connect apps niet meer werken.
De my renault app is leuk om te hebben en hoort natuurlijk ook gewoon te werken maar vind deze ondergeschikt aan de andere apps die goed werken.
Wordt volgend jaar rond Maart dus vervolgt
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Re: Ervaringen?
Drie weken geleden de Clio 5 ZEN gekocht. Motorisch prima en stuurt super. Vandaag gehele dag in onderhoudsgarage geweest met volgende opmerkingen:
1) camera aan voorruit in storing, waardoor rij assistentie en verkeersbordenherkenning niet meer werkte. Camera is inmiddels gefixed, maar volgens mij werkt nu de rij assistentie niet. Morgen even goed testen.
2) Easylink live services werkt niet. Is vandaag niet opgelost, vraag me af of men de oorzaak bij Renault garage zelf weet. Wordt morgen hierover terug gebeld.
3) Schakelpook trilt erg in 3e en 4e versnelling. Hier kon men niet veel over zeggen in de garage. Kan me iemand vertellen of dat trillen in de pook ook bij jullie Clio 5 voor komt? Weet niet of dit normaal is, maar heb dit nooit eerder in een auto gehad.
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel van baal dat ik na drie weken al een dag naar de garage moet en nog niet is opgelost.
1) camera aan voorruit in storing, waardoor rij assistentie en verkeersbordenherkenning niet meer werkte. Camera is inmiddels gefixed, maar volgens mij werkt nu de rij assistentie niet. Morgen even goed testen.
2) Easylink live services werkt niet. Is vandaag niet opgelost, vraag me af of men de oorzaak bij Renault garage zelf weet. Wordt morgen hierover terug gebeld.
3) Schakelpook trilt erg in 3e en 4e versnelling. Hier kon men niet veel over zeggen in de garage. Kan me iemand vertellen of dat trillen in de pook ook bij jullie Clio 5 voor komt? Weet niet of dit normaal is, maar heb dit nooit eerder in een auto gehad.
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel van baal dat ik na drie weken al een dag naar de garage moet en nog niet is opgelost.
- HenkRenting
- forum starter
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 16 aug 2015 14:43
- Contacteer:
Re: Ervaringen?
@EriClio:
Voor EasyLink moet je met Renault NL bellen. 0800-0303 (weet het nummer tegenwoordig al uit mijn hoofd).
De dealer kan daar niets aan doen en weet er ook niets vanaf idd.
Renault NL (of zelfs Frankrijk) moet alle services activeren op je auto. Was bij mij ook niet gedaan.
Zelf bij Renault NL moet je een lange adem hebben, maar daar kom je iig verder dan met de dealers.
Had hetzelfde probleem helaas.
Trillen van de schakelpook is me niet echt opgevallen en rij er toch al een tijdje in.
Rijbaan assistentie waarschuwt wel erg vroeg naar mijn mening. Zelf in standje "laat" (waarwchuwen/ingrijpen).
Hoe is automatisch grootlicht bij jou?
Hier ook niet denderend. Regelmatig worden mijn tegenliggers verblind, dus staat nu uit.
Kletst bij jou de navigatie ook door een telefoongesprek heen?
Voor EasyLink moet je met Renault NL bellen. 0800-0303 (weet het nummer tegenwoordig al uit mijn hoofd).
De dealer kan daar niets aan doen en weet er ook niets vanaf idd.
Renault NL (of zelfs Frankrijk) moet alle services activeren op je auto. Was bij mij ook niet gedaan.
Zelf bij Renault NL moet je een lange adem hebben, maar daar kom je iig verder dan met de dealers.
Had hetzelfde probleem helaas.
Trillen van de schakelpook is me niet echt opgevallen en rij er toch al een tijdje in.
Rijbaan assistentie waarschuwt wel erg vroeg naar mijn mening. Zelf in standje "laat" (waarwchuwen/ingrijpen).
Hoe is automatisch grootlicht bij jou?
Hier ook niet denderend. Regelmatig worden mijn tegenliggers verblind, dus staat nu uit.
Kletst bij jou de navigatie ook door een telefoongesprek heen?
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Re: Ervaringen?
Vandaag weer een update gehad van de essy link. Zijn er hier meer die hebben ervaring dat na deze update instellingen anders stonden?
Zo stond bij mij het trillen van het stuur weer op gemiddeld ipv zacht en ging de led verlichting bij pook en deurgrepen op 0% licht sterkte.
De rest heb ik nog niet gecontroleerd
Zo stond bij mij het trillen van het stuur weer op gemiddeld ipv zacht en ging de led verlichting bij pook en deurgrepen op 0% licht sterkte.
De rest heb ik nog niet gecontroleerd
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
- HenkRenting
- forum starter
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 16 aug 2015 14:43
- Contacteer:
Re: Ervaringen?
Hoe weet je dat je een update gehad hebt dan?
Ik krijg vrijwel elke dag boven in het scherm de melding "update voltooid", maar volgens mij is dat alleen het updaten van telefoongegevens, toch?
Ik heb nog niet gemerkt dat instellingen opeens anderd stonden...
Ik krijg vrijwel elke dag boven in het scherm de melding "update voltooid", maar volgens mij is dat alleen het updaten van telefoongegevens, toch?
Ik heb nog niet gemerkt dat instellingen opeens anderd stonden...
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Re: Ervaringen?
Die update voltooid idd. Krijg ik ook wel is als ik mijn telefoon niet bij heb
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
- HenkRenting
- forum starter
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 16 aug 2015 14:43
- Contacteer:
Re: Ervaringen?
Hmm, hoe vaak krijg je die dan? Kan toch bijna niet dat er zooo vaak updates voor EasyLink uit komen...
Hoe gaat het met jouw navi? Kletst die ook door een telefoongesprek heen?
En wat zijn jouw ervaringen met de grootlichtassistent en lade departure/lane keep?
Hoe gaat het met jouw navi? Kletst die ook door een telefoongesprek heen?
En wat zijn jouw ervaringen met de grootlichtassistent en lade departure/lane keep?
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Re: Ervaringen?
Heb het vandaag extra in de gaten gehouden. Mijn telefoon meld zich aan maar er komt geen update voltooid in het scherm.
Heb er nu in ruim 1 maqnd tijd een stuk of 5 gehad. Dus elke week 1 zeg maar.
Heb er nu in ruim 1 maqnd tijd een stuk of 5 gehad. Dus elke week 1 zeg maar.
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
- HenkRenting
- forum starter
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 16 aug 2015 14:43
- Contacteer:
Re: Ervaringen?
Vreemd, ik krijg ze bijna dagelijks.
Heb overigens wel vaak 2 telefoons tegelijk gekoppelt.
Heb overigens wel vaak 2 telefoons tegelijk gekoppelt.
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
- HenkRenting
- forum starter
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 16 aug 2015 14:43
- Contacteer:
Re: Ervaringen?
Heeft er iemand hier toevallig nog het installatiebestand van de Renault Easylink updater?
Er is een kaartupdate (zie mijn post op https://www.clioclub.info/forum/viewtop ... 02&t=27798), maar de tool geeft fouten.
Nergens online kan ik het installatiebestand meer vinden om hem opnieuw te kunnen installeren.
Heeft iemand hem nog toevallig?
Er is een kaartupdate (zie mijn post op https://www.clioclub.info/forum/viewtop ... 02&t=27798), maar de tool geeft fouten.
Nergens online kan ik het installatiebestand meer vinden om hem opnieuw te kunnen installeren.
Heeft iemand hem nog toevallig?
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Re: Ervaringen?
@HenkRenting Ik heb nog een installatie bestand op mijn laptop staan. Stuur mij even een pm met je mail adres dan mail ik heb door.
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Re: Ervaringen?
@Roy B
Heb ook interesse in dit installatiebestand, zou je het mij ook willen mailen, heb je een pm gestuurd.
Bedankt alvast!
Arie
Heb ook interesse in dit installatiebestand, zou je het mij ook willen mailen, heb je een pm gestuurd.
Bedankt alvast!
Arie
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink: 283C37565R
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-24)
Clio V R.S. TCE 130 (t/m 05-21)
Easylink: 283C37565R
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-24)
Clio V R.S. TCE 130 (t/m 05-21)
Re: Ervaringen?
Beide hebben het bestand per mail ontvangen
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
- HenkRenting
- forum starter
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 16 aug 2015 14:43
- Contacteer:
Re: Ervaringen?
Thx Roy!
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Re: Ervaringen?
Dank Roy, bestand ontvangen.
Alleen het werkt ook hier voor geen meter, dus ik denk omdat dit updater bestand ook niet meer te downloaden is via Renault, dat het niet meer functioneerd en de kaartupdates alleen nog via de store straks te downloaden zijn, maar wanneer??
Vreemd, easy link al bijna een jaar in de auto's, maar nog steeds geen store, wanneer dan wel??
Hetzelfde geldt voor de myrenault app, er is mij al een paar keer beloofd dat er een update aankomt, maar ook nu wanneer dan?
Het einge wat werkt in de app is een route naar de Clio toesturen, voor de rest zoals het onderhoudsshema, plaatsbepaling clio dat werkt allemaal niet, kortom je hebt op dit moment niets aan de app.
Voor de rest op zich natuurlijk wel een heerlijke auto, het is een genot om daarmee te mogen rijden.
Alleen het werkt ook hier voor geen meter, dus ik denk omdat dit updater bestand ook niet meer te downloaden is via Renault, dat het niet meer functioneerd en de kaartupdates alleen nog via de store straks te downloaden zijn, maar wanneer??
Vreemd, easy link al bijna een jaar in de auto's, maar nog steeds geen store, wanneer dan wel??
Hetzelfde geldt voor de myrenault app, er is mij al een paar keer beloofd dat er een update aankomt, maar ook nu wanneer dan?
Het einge wat werkt in de app is een route naar de Clio toesturen, voor de rest zoals het onderhoudsshema, plaatsbepaling clio dat werkt allemaal niet, kortom je hebt op dit moment niets aan de app.
Voor de rest op zich natuurlijk wel een heerlijke auto, het is een genot om daarmee te mogen rijden.
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink: 283C37565R
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-24)
Clio V R.S. TCE 130 (t/m 05-21)
Easylink: 283C37565R
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-24)
Clio V R.S. TCE 130 (t/m 05-21)
Re: Ervaringen?
Bij mij was heel de auto niet aangemeld voor de app. is als het goed is nu opgelost (zie nu ook het symbooltje om de auto aan te melden).
Waar de auto staat of rijdt vind ik niet heel interessant. (als iemand niet gevolgd wil worden schakelt hij bij het opstarten of na in het hoofdmenu deze optie uit).
Het versturen een adres naar de auto vind ik des te makkelijk omdat ik vaak binnen achter mijn laptop het adres zoek en dan meteen door kan sturen naar de auto.
We kunnen met zn alle mopperen maar zulke dingen zijn bij veel bedrijven de ondergeschoven dingen. (ja ik weet het uiteindelijk betalen we er wel voor).
Waar de auto staat of rijdt vind ik niet heel interessant. (als iemand niet gevolgd wil worden schakelt hij bij het opstarten of na in het hoofdmenu deze optie uit).
Het versturen een adres naar de auto vind ik des te makkelijk omdat ik vaak binnen achter mijn laptop het adres zoek en dan meteen door kan sturen naar de auto.
We kunnen met zn alle mopperen maar zulke dingen zijn bij veel bedrijven de ondergeschoven dingen. (ja ik weet het uiteindelijk betalen we er wel voor).
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Re: Ervaringen?
De auto is aangemeld ook bij mij staan nu alle vinkjes aan.
Van wat ik begreep komt er inderdaad een update van de app waarbij je niet alleen de locatie van je auto kunt zien maar ook de lichten aan kunt zetten en de deuren met de telefoon kunt openen. (of je hem dan ook kunt starten zonder sleutel weet ik niet).
Plaatsbepaling clio werkt bij mij ook gewoon. Zie op de app dat hij hier langs het huis staat.
Onderhoudsschema kon ik al zien, zo ook wanneer de auto naar de garage moet voor onderhoud.
Van wat ik begreep komt er inderdaad een update van de app waarbij je niet alleen de locatie van je auto kunt zien maar ook de lichten aan kunt zetten en de deuren met de telefoon kunt openen. (of je hem dan ook kunt starten zonder sleutel weet ik niet).
Plaatsbepaling clio werkt bij mij ook gewoon. Zie op de app dat hij hier langs het huis staat.
Onderhoudsschema kon ik al zien, zo ook wanneer de auto naar de garage moet voor onderhoud.
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019