Hallo allemaal,
Ik heb zo'n Android radio gekocht op Aliexpress. Ik kreeg de verkeerde canbus box en kabelboom meegeleverd. De HIWORLD LNF1.10 canbus box is geschikt voor de Clio4 en Megane3, etc.
Na veel gechat met de verkoper kreeg ik uiteindelijk de HIWORLD LN06.20 canbus box opgestuurd. Dit is de juiste canbus box voor de Clio3, echter moet je dan wel de juiste kabelboom erbij hebben, want de bedrading is anders dan voor de Clio4 kabelboom die ik bij mijn aankoop had ontvangen. Ik heb toen op de Aliexpress de juiste kabelboom besteld voor de Megane2 en deze aangesloten met de HIWORLD LN06.20 canbus box.
Om het echter werkend te krijgen, dien je ook het originele radio display van de Clio3 aan te sluiten op de meegeleverde kabel, anders gaat de stuurkolom bediening niet werken. Ik heb het display uit de originele dashboard houder gehaald en met de juiste kabel onder de radio geplaatst. Stuurwiel bediening voor de radio werkt nu bij mij. :D
Ik heb alle bekabeling inclusief de GPS antenne en het originele clio3 radio display onder de headunit ruimte weten te krijgen. Op de DAB+ antenne na.

Indien iemand wil weten hoe ik het gedaan heb, wat ik heb gekocht en waar, dan hoor ik het wel. Ik heb begrepen dat je geen URLs mag delen hier.
Groeten,
Kim