Beste leden,
Ik heb sinds deze week een renault clio intens uit 2020. Deze is geimporteerd vanuit frankrijk en dit model heeft geen achterlicht in de units op de achterklep terwijl ik dit bij de meeste clio modellen wel zie. Is er een optie om dit wel te krijgen? Ik heb gedacht aan het kopen van nieuwe achterlicht units, maar ben benieuwd of de bedrading hiervoor uitgerust is. Misschien ook een optie om een draad te verbinden naar de buitenste achterlicht units?
Achterlicht op achterklep
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Achterlicht op achterklep
Heeft niet elke clio dan een 3e remlicht??
Mijn clio van bj 2000 had dit al zelfs...
Of welke lichten bedoel je dan?
Heb nog eens goed gelezen... De achterlichten lopen dus niet door van buiten de achterklep tot mee in de units van die klep?
Mijn clio van bj 2000 had dit al zelfs...
Of welke lichten bedoel je dan?
Heb nog eens goed gelezen... De achterlichten lopen dus niet door van buiten de achterklep tot mee in de units van die klep?
Ja er zit zeker een derde remlicht op. Het gaat inderdaad om het doorlopende achterlicht van buiten de achterklap naar de units op de achterklep. In mijn geval loopt het licht niet door naar de units op de achterklep.
Ik ken de Clio 5 niet, maar bij de Clio 4 lopen alleen LED-achterlichten door in de achterklep.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik zou er eens op moeten letten... Ik had wel de indruk bij mijn Clio 5 dat er idd geen grote /lange achterlichten zijn...
Dat viel me dacht ik toch op toen mijn dochter ermee weg reed. Ik dacht toen nog iets in de aard van : oei, wel erg kleine achterlichten
Dat viel me dacht ik toch op toen mijn dochter ermee weg reed. Ik dacht toen nog iets in de aard van : oei, wel erg kleine achterlichten