Oke ik krijg hier slapeloze nachten van, maar afgelopen weekend ben ik 1 kilometer verderop gaan rijden naar een familielid met de auto. Ik had 310 km mee te rijden volgens de dashboard. Nadat ik aankwam bij mijn familielid, zakte de aantal km dat ik kon rijden met 10 km. Het stond op 300 km te gaan. Ik schrok en dacht na 1 km zakt het al met 10? Nou misschien is het niks.
Na een paar uur gehangen bij mijn familielid reed ik weer terug, ik woon 1 km verderop en aangekomen bij mij thuis zakte het weer van 300 naar 290 km.
Dus ongeveer 2 km heen en terug gereden is mijn km indicatie al gezakt met 20 km. Dit is HEEL VREEMD?!
Nou ja, ik dacht als ik de snelweg op ga zal het vast een beetje omhoog gaan. Ik rijd volgende dag de snelweg op en het zakte maar. Niets ging omhoog. Op de snelweg was het wel zuinig, maar in de stad is het een drama!!!
Ik snap er niks van. Elke km in de stad zakt die km indicatie met 10 km, dit is echt VEEL TE VEEL! Ik rijd heel normaal, ik geef heel normaal gas en geen gekkigheid in mijn rijgedrag.
Wie heeft het ook meegemaakt want dit ding ZUIPT en is alles behalve zuinig momenteel