koplamp
-
- beginner
- Contacteer:
koplamp
hallo ik heb een clio 4 maar ik wil fellere koplampen hebben die ik nu heb vindt ik niet zo vel en rijken niet ver . Welke raden jullie mij aan . alvast bedankt gr Wim
Re: koplamp
Wat voor lampen heb je er nu in zitten dan?
-
- forum starter
- Contacteer:
Philips White vision
Deze heb ik ook in de clio gebruikt
Deze heb ik ook in de clio gebruikt
Clio 3 2.0 M4R 2008 140pk zwart
Nu Laguna 3 2.0 T 170 pk
Nu Laguna 3 2.0 T 170 pk
Die lampen heb ik er ook in zitten. Bevallen wel goed. Beter kan je het niet echt krijgen, als je het legaal wilt houden.
-
- beginner
- Contacteer:
originele zitten er nog in
-
- beginner
- Contacteer:
las ook ergens doe er led lampen in is dat wat of beter Philips White vision of Osram night breaker.
LED lampen is een wereld van verschil. Je hebt tegenwoordig in Duitsland ook straatlegale LED lampen. Niet dat die hier legaal zijn maar dan weet je zeker dat het lichtbeeld goed is.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Led lampen zijn inderdaad beter. Maarja het mag hier in Nederland niet. Je ziet sommige auto's wel rijden met led lampen die er niet in horen. Dan zie je zelf bijna niet meer waar je rijdt als je ze tegemoetkomt.
Ikzelf heb geen ervaring met de osram variant. Maar ze zullen beide veel beter zijn dan de originele lampen. Die zijn gemaakt om lang mee te gaan. En die andere twee leveren iets in op levensduur. Maar geven daarvoor wel meer licht.
Ikzelf heb geen ervaring met de osram variant. Maar ze zullen beide veel beter zijn dan de originele lampen. Die zijn gemaakt om lang mee te gaan. En die andere twee leveren iets in op levensduur. Maar geven daarvoor wel meer licht.