Beste mede Clio freaks,
Ik heb een Renault Clio 4 fase 1 zonder mistlampen echter wil ik deze ombouwen naar mistlampen.
Heb de volgende onderdelen al gekocht:
- Mistlampen Clio 4 led van Ali
- Mistlamp ringen Chrome
- De houders voor achter in de voorbumper
- kabelboom voor de mistlampen met schakelaar die in de auto gebouwd wordt.
Echter ik kan nergens vinden hoe de mistlampen nu stap voor stap gemonteerd zitten in de bumper zodat ik me er al op in kan lezen.
Iemand die een how to kan maken of misschien foto's heeft van de binnenkant van de bumper met gemonteerde mistlampen zodat ik kan zien hoe, wat en waar?
Mistlampen plaatsen in Clio 4 fase 1
- MrYesterday
- beginner
- Contacteer:
Re: Mistlampen plaatsen in Clio 4 fase 1
Het probleem is dat je eigenlijk de hele voorbumper er af moet halen om ook maar iets aan je mistlampen te doen. Het is gelukkig niet heel moeilijk om je bumper er af te halen.
Ik weet niet of je de houders al hebt maar anders kan je daar naar kijken en zo word je misschien wat wijzen?
Ik heb al mistlampen af-fabriek en ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Ooit wil ik ze wel vervangen door LED maar dan deze.
Ik weet niet of je de houders al hebt maar anders kan je daar naar kijken en zo word je misschien wat wijzen?
Ik heb al mistlampen af-fabriek en ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Ooit wil ik ze wel vervangen door LED maar dan deze.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024
- MrYesterday
- beginner
- Contacteer:
heb alles al compleet maar dan wordt het nog niet geheel duidelijk.
vind het nogal duren lampjes als je kijkt dat verglijkbare op aliexpres voor rond de 30 euro gaan per set.
grote kans dat deze ook made in china zijn hahaha
vind het nogal duren lampjes als je kijkt dat verglijkbare op aliexpres voor rond de 30 euro gaan per set.
grote kans dat deze ook made in china zijn hahaha

Ohh, ja dan zou je misschien gewoon een keer je voorbumper er af moeten halen en moeten kijken.
Ze zijn zeker aan de dure kant maar in mijn koplampen zitten ook LED lenzen van hun en ik ben er zeer tevreden over vandaar dat ik denk ik die ga kiezen.
Hier is een link naar een how-to op het forum waar kort in staat hoe je je bumper los haalt: http://clioclub.info/forum/viewtopic.ph ... b1aacb8be9
Ze zijn zeker aan de dure kant maar in mijn koplampen zitten ook LED lenzen van hun en ik ben er zeer tevreden over vandaar dat ik denk ik die ga kiezen.
Hier is een link naar een how-to op het forum waar kort in staat hoe je je bumper los haalt: http://clioclub.info/forum/viewtopic.ph ... b1aacb8be9
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024