Vering kraakt
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: Vering kraakt
Bij mij was het alleen als het erg koud was vorst..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
@Goodje: dat was bij mij ook het geval, maar na het vervangen van de stabilisator rubbers, kraakt het niet meer.
- flatcoated
- beginner
- Contacteer:
Heb bij mijn Clio4 de rubbers maart dit jaar laten vervangen. De wagen was toen een jaar oud. Kraken begon bij een temp. lager dan zo'n 8 gr. Geen problemen meer gehad. Heb het zelfde probleem zo'n 6 jaar geleden bij m'n Clio3 gehad. Is ook toen opgelost door het vervangen van de stabilisatorrubbers. Nooit meer teruggekomen.
Vorige week niet alleen de rubbers, maar ook de gehele stabilisatorstang vervangen (onder garantie).
Tevens raamrubbers laten vervangen (zie andere topic). Nu een stuk stiller in de auto (scheelt echt!).
Dealer heeft ook (uit zichzelf) veerklemmetjes bij de achterremmen vervangen. Blijkt te gaan om een terug roep actie van Renault.
Geen kraak meer (tot nu toe).
Tevens raamrubbers laten vervangen (zie andere topic). Nu een stuk stiller in de auto (scheelt echt!).
Dealer heeft ook (uit zichzelf) veerklemmetjes bij de achterremmen vervangen. Blijkt te gaan om een terug roep actie van Renault.
Geen kraak meer (tot nu toe).
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Dit hebben ze bij de mijne ook allemaal gedaan(behalve de raamrubbers aan de vensters) ,onder garantie met hetzelfde resultaat.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Bij mij heeft de dealer alles wat rubber was aan de vering nog moeten insmeren...kwam blijkbaar kurkdroog uit productie...
Heeft het probleem na een jaartje toch nog steeds opgelost. Wel nog steeds enorm veel last van interieur gekraak (precies ook als het kouder wordt). Je wordt er soms wat moedeloos van, gezien de Dacia Logan van mijn vrouw dat allemaal niet had (die heeft dan weer andere bijgeluiden maar die horen bij het merk, en het prijsverschil..)
Heeft het probleem na een jaartje toch nog steeds opgelost. Wel nog steeds enorm veel last van interieur gekraak (precies ook als het kouder wordt). Je wordt er soms wat moedeloos van, gezien de Dacia Logan van mijn vrouw dat allemaal niet had (die heeft dan weer andere bijgeluiden maar die horen bij het merk, en het prijsverschil..)