Hallo allen!
Excuus als ik op de verkeerde plek van het forum aan het posten ben. Ik heb zo geen idee waar ik deze vraag kan stellen als ik zo rondsnuffel!
Mijn vraag, ik heb een Clio 2 RS phase 2, hier heb ik nog wat onderhoud aan wat ik wil laten doen (nieuwe aandrijfstangen, wat stuurstangen, rubbers en lagers. Deze wil ik bij een bedrijf laten doen die verstand hebben van dat je niet dezelfde spullekes van een 1.2 op de rs moet slingeren en dat het dan goed is.
Het geen waar ik naar verlang is een bedrijf dat meer naar de aftermarket en vooral Renault Sport garage hangt. Verder wil ik wat nieuwe ophanging, wat inlaat aanpassingen, uitlaat, gewichtsbesparing, goedgekeurde rolkooi, en als APK dat toelaat (sorry, weet ik serieus niet!) plexi ramen. Gewoon verbeteringen aan de auto toepassen in de zin er een leuke auto van te maken voor plezier en circuit. Echter heb ik geen garage waar ik vertrouwen heb dat ik met de mensen kan overleggen en kennis kan delen over wat ik hiervoor kan doen en wat ze aanraden.
Is hier iemand bekend met een garage voor renault sport modellen die ervaring hiermee hebben en mij tips kunnen geven en helpen met mijn auto.
Om even toe te voegen, ik woon in Uden en ben bereid om 'n stukkie te rijden als het moet. Als er iets in de buurt is hoor ik het graag.
Heeft iemand een idee?
Ik hoor het graag!
Clio 2 RS Renault Sport Onderhoud/upgrades
Clio 2 RS Renault Sport Onderhoud/upgrades
Laatst gewijzigd door Marc97 op 03 nov 2019 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio RS 172 in Monaco Blue.
Re: Clio 2 RS Renault Sport Onderhoud/upgrades
Zoek Niels van Dijk eens op op facebook. Woont in jouw omgeving en sleutelt al jaren aan renault Sport. Geen officieel bedrijf maar denk dat hij je goed van dienst kan zijn
Re: Clio 2 RS Renault Sport Onderhoud/upgrades
Dankjewel, ik zal dat zeker doen. I volg hem op instagram inderdaad!
Eventueel iemand nog andere suggesties.
Eventueel iemand nog andere suggesties.
Renault Clio RS 172 in Monaco Blue.