sleutel kwijt
sleutel kwijt
Beste mensen:)
ik ben nieuw hier op het forum met een brandende vraag. Mijn vriendin heeft een renault clio. Helaas is ze haar slutel verloren. bij de dealer om de hoek 250 euro.... in nog geen 250 jaar!!:) ik heb een bedrijf gevonden die de sleutel kan leveren voor 65 euro en voor een totaal bedrag voor 125 euro kan inleren ( als iemand een goedkoper adres weet, ik hou mij aanbevolen). alleen zit ik met deze vraag. die auto moet hoe dan ook van a naar b om ingeleerd te worden. kan ik nu de sleutel bestellen en dan erheen rijden om hem in te leren of werkt de start onderbreker dan niet?
hoor graag van jullie
ik ben nieuw hier op het forum met een brandende vraag. Mijn vriendin heeft een renault clio. Helaas is ze haar slutel verloren. bij de dealer om de hoek 250 euro.... in nog geen 250 jaar!!:) ik heb een bedrijf gevonden die de sleutel kan leveren voor 65 euro en voor een totaal bedrag voor 125 euro kan inleren ( als iemand een goedkoper adres weet, ik hou mij aanbevolen). alleen zit ik met deze vraag. die auto moet hoe dan ook van a naar b om ingeleerd te worden. kan ik nu de sleutel bestellen en dan erheen rijden om hem in te leren of werkt de start onderbreker dan niet?
hoor graag van jullie
Re: sleutel kwijt
Zonder al te bot over te willen komen, waarom denk je dat die sleutel geprogrammeerd moet worden?
Heb je nog een reservesleutel ?
Dan kan je bij bijvoorbeeld de sleutelkluis in Amsterdam een sleutel bij laten maken. Is dan al ingeleerd etc.
Dan kan je bij bijvoorbeeld de sleutelkluis in Amsterdam een sleutel bij laten maken. Is dan al ingeleerd etc.
Re: sleutel maken
Voor me Clio 2005 moet ik 1 sleutel laten bij maken. Hoe weet ik of er een start onderbreker in zit?
Verder nog vragen off topic als dat kan. Of moet ik aparte topic beginnen ?
Verder nog vragen off topic als dat kan. Of moet ik aparte topic beginnen ?
et is een clio2 uit 2005. wat kan ik als beste doen?
Bij mij is hetzelfde probleem kan ik langs komen om de startblokkering te verwijderenmr.Chip schreef: 28 mar 2023 22:23 Bij bouwjaar van 2005 hebt je startblokkering..het zit in meerdere modules Zoals ecu+uch..ik heb op dit moment geen sleutel voor renault.ik kan wel startblokkering permanent er uit programmeren maar in jou geval is het niet modig
Sorry Mr. Chip maar je bericht is me niet duidelijk.
Gezien de inhoud van de bijdrages van @mr.Chip lijkt het erop dat we te maken hebben met een spamaccount. We houden het in de gaten.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Kan iemand me helpen??
Renault Clio 2 2005 1 sleutel waarvan de batterij nu leeg is. krijg hem niet open.
Renault Clio 2 2005 1 sleutel waarvan de batterij nu leeg is. krijg hem niet open.
-
- forum starter
- Contacteer:
Youtube?