Ten eerste werkt bij een van de Renault cards het keyless gedeelte maar beperkt. De knoppen werken perfect, maar het keyless gedeelte werkt alleen als ik de sleutel heel dicht bij de deurgreep hou. Dan kan ik de auto ook vergrendelen met de knop op de deurgreep. Ook het starten kan met deze sleutel alleen wanneer deze in de lezer in het dashboard zit. Met de andere sleutel werkt alles perfect. Wat zou dit kunnen zijn? (batterij heb ik reeds vervangen)
Misschien dat ik hiervoor een tweede "draadje" voor aan had moeten maken, maar het valt allebei in de elektronica dus ik denk ik doe het gewoon samen. Wanneer ik mijn binnenspiegels wil inklappen met de knop die hiervoor zit, draait alleen de passagiers spiegel naar binnen. Het lijkt wel alsof er iets draait in de bestuurdersspiegel (motortje), maar er gebeurt vrij weinig. Met de hand kan ik hem wel gewoon inklappen. Ik had al wel begrepen dat de spiegels alleen in z'n geheel komen, dus dan is vervangen misschien de enige optie. Maar ik wilde de toch even checken of ik een "fix" over het hoofd heb gezien bij het googlen, door jullie kennis te raadplegen.
Alvast bedankt!