SH Reklame: Bestickering, wrappen en meer
- Peter (SH Reklame)
- Sponsor/aanbieder
- Contacteer:
SH Reklame: Bestickering, wrappen en meer
Wij zijn verheugd toe te mogen treden tot de club van Sponsors/aanbieders.
SH Reklame is een producent van reclame in de breedste zin van het woord.
Wat doen wij zoal wat interessant is voor de Clio rijder.
* Carwrap volledig of gedeeltelijk, 1 kleur mat of glans of volledig full color afbeelding.
* Stripings bestaand of op wens gemaakt.
* Logo stickers. (per 1/2 m2 of 1m2) voor een strakke prijs.
* Tinten en blinderen van ramen.
* Etc.
Voor verder informatie kun je kijken op http://www.shreklame.nl
Aangezien wij alles "taylormade" doen hebben wij dus geen prijslijst waar we een korting op kunnen geven.
Wat we wel doen is een speciale strakke prijs maken voor de leden van de clio club indien ze een aanvraag indienen op peter@shreklame.nl met een foto van hun een clioclubpas.
Met vriendelijke groet,
Peter
SH Reklame is een producent van reclame in de breedste zin van het woord.
Wat doen wij zoal wat interessant is voor de Clio rijder.
* Carwrap volledig of gedeeltelijk, 1 kleur mat of glans of volledig full color afbeelding.
* Stripings bestaand of op wens gemaakt.
* Logo stickers. (per 1/2 m2 of 1m2) voor een strakke prijs.
* Tinten en blinderen van ramen.
* Etc.
Voor verder informatie kun je kijken op http://www.shreklame.nl
Aangezien wij alles "taylormade" doen hebben wij dus geen prijslijst waar we een korting op kunnen geven.
Wat we wel doen is een speciale strakke prijs maken voor de leden van de clio club indien ze een aanvraag indienen op peter@shreklame.nl met een foto van hun een clioclubpas.
Met vriendelijke groet,
Peter
Re: SH Reklame stelt zich voor
Mooi...ik voel iemand aankomen die goedkoper gaat zijn dan de tinter in Someren
(dat is natuurlijk maar flauwekul)
(dat is natuurlijk maar flauwekul)

Laatst gewijzigd door Joers op 20 feb 2014 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter (SH Reklame)
- Sponsor/aanbieder
- Contacteer:
We zullen zien.Joers schreef:Mooi...ik voel iemand aankomen die goedkoper gaat zijn dan de tinter in Someren
Alleen is ons motto het moet goed zijn, anders doen we het niet.
Ook service staat heel hoog in ons vaandel ! (Die leveren wij overigens ook.

Spreekt voor zich
Heb overigens al een aantal andere offteres binnen. Prijzen variëren tussen de 165 all-in Voor zij- en achterruit) tot 375
Maar...altijd fijn: sponsoren in deze tijd
Heb overigens al een aantal andere offteres binnen. Prijzen variëren tussen de 165 all-in Voor zij- en achterruit) tot 375
Maar...altijd fijn: sponsoren in deze tijd
- Peter (SH Reklame)
- Sponsor/aanbieder
- Contacteer:
Johan,
Ben er voorzichtig mee en informeer goed of er referenties zijn. Vraag ook altijd even naar het materiaal en kwaliteit die ze gebruiken.
Ik zal morgen ook eens kijken of ik er een prijs voor kan maken maar moet even informeren welke folie we moeten gaan gebruiken. Dit is zeer zeker van belang bij de achterruit van een Clio met de bolling naar boven, onder en naar de zijkanten. Je wil ook niet dat de folie na 1of 2 maanden gaat krimpen aan de zijkanten.
Ben er voorzichtig mee en informeer goed of er referenties zijn. Vraag ook altijd even naar het materiaal en kwaliteit die ze gebruiken.
Ik zal morgen ook eens kijken of ik er een prijs voor kan maken maar moet even informeren welke folie we moeten gaan gebruiken. Dit is zeer zeker van belang bij de achterruit van een Clio met de bolling naar boven, onder en naar de zijkanten. Je wil ook niet dat de folie na 1of 2 maanden gaat krimpen aan de zijkanten.
hoi, welkom .
er is 30 maart een meeting , misschien leuk om te laten zien wat je in huis hebt ?
foto album of zo
er is 30 maart een meeting , misschien leuk om te laten zien wat je in huis hebt ?
foto album of zo

welkom bij de ClioClub
Lekker in de buurt zie ik!,
ik heb nog wel wat plannetjes met de Clio dus misschien tot ziens.
Lekker in de buurt zie ik!,
ik heb nog wel wat plannetjes met de Clio dus misschien tot ziens.
Groet, Roland.

Grand prix #414

Grand prix #414
Welkom op het forum. Ik zit er nog steeds over na te denken of ik een wrap wil op mijn clio 4 RS, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Bovendien heb ik hem pas net en ben er zo ook al blij mij. Dus wellicht meld ik me ook nog een keer.
Lekker dicht bij mijn werk! Heb ook eventueel intresse in het laten tinten van de portier-/zij ramen, achterraam en dan nog een raamband voor.
Re: SH Reklame: Bestickering, wrappen en meer
Clioclub wordt al makkelijker te vinden:
Met dank aan Peter en SH Reklame hebben we nu nieuwe banners. BannerS
Niet alleen een 3 meter lange en 75 centimeter hoge maar ook een Roll-up banner voor binnenshuis:
Nog even en je kan niet meer om Clioclub heen.
Peter, BEDANKT
En om ze op te halen ben ik vorige week bij SH Reklame langs geweest. Wat kan een bedrijf wat reklame borden maakt nu bieden op autogebied? Eigenlijk kan je het zo gek niet bedenken. Peter heeft me laten zien waar ze zoal toe in staat zijn. Van eenvoudige belettering tot custom made prints en complete wrap.
Deze kennen jullie waarschijnlijk wel van andere clubs:
Origineel wit maar heeft al meerdere kleuren gehad.
Eigenlijk is alles mogelijk. Waar het ophoud om een sticker te plakken gaan deze heren verder. En alles kan in eigen huis gemaakt, geprint, gesneden worden. Heb je een idee en je wilt weten wat wel en niet kan? Neem gewoon even contact op.
Met dank aan Peter en SH Reklame hebben we nu nieuwe banners. BannerS

Niet alleen een 3 meter lange en 75 centimeter hoge maar ook een Roll-up banner voor binnenshuis:
Nog even en je kan niet meer om Clioclub heen.
Peter, BEDANKT

En om ze op te halen ben ik vorige week bij SH Reklame langs geweest. Wat kan een bedrijf wat reklame borden maakt nu bieden op autogebied? Eigenlijk kan je het zo gek niet bedenken. Peter heeft me laten zien waar ze zoal toe in staat zijn. Van eenvoudige belettering tot custom made prints en complete wrap.
Deze kennen jullie waarschijnlijk wel van andere clubs:
Origineel wit maar heeft al meerdere kleuren gehad.
Eigenlijk is alles mogelijk. Waar het ophoud om een sticker te plakken gaan deze heren verder. En alles kan in eigen huis gemaakt, geprint, gesneden worden. Heb je een idee en je wilt weten wat wel en niet kan? Neem gewoon even contact op.