allo,
Betreft clio 1.4 16v uit 2001
Sinds een maand of 2 doet mijn cv het niet meer ik heb de batterijen al 2x vervangen van de sleutel, nu heb ik hiet op het forum gelezen dat het in een zwart balletje kan zitten bij mijn binnen verlichting moet zitten, maar ik heb daar geen zwart balletje zitten. De sleutel opnieuw inleren : deuren dicht sleutel in de hand en naast de pook indrukken totdat het lampje int dashboard constant blijft branden dan de knop loslaten en op de knop van je sleutel klikken. Als ik dat doet gaat de auto op slot en weer van slot. Als ik het daarna probeer met de sleutel heb ik geen reactie en gebeurd er niks. Ik kom er zelf niet meer uit. Wie kan mij helpen???
Clio 2001 vergrendeling stopt ermee
Re: Clio 2001 vergrendeling stopt ermee
Ik heb het zelfde gehad en uit eindelijk mijn reserve sleutel gepakt en die geprobeerd in te leren en dat wou wel, misschien kan je dat ook proberen.
De reserve sleutel is zonder knop helaas
Ja het is de orginele met gewoon de knop op de sleutel
- UnreaL_NL
- forum starter
- Contacteer:
ik heb dit ook gehad en ben een beetje aan het rommelen geweest met de zekeringkast onder de motorkap (alles ff keer los en weer vast ) en toen is het weer eens gaan werken. Was toen eigenlijk opzoek naar iets anders maar opeens ging de auto weer op slot
Life Sucks , So Lay Back And Enjoy !!