Inlegfilter/openlucht filter Clio 3 TCE

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
BlackJoker82

Inlegfilter/openlucht filter Clio 3 TCE

Bericht door BlackJoker82 »

Hallo,

Ik kom hier helaas erg weinig, maar zit toch met een brandende Clio TCE vraag...
Die misschien ook wel interessant is voor andere TCE rijders.

Wie weet welk openluchtfiltersysteem of inlegfilter het meeste/mooiste/donkerste geluid produceert op een Clio TCE.

Ik heb nu mijn standaard luchtfilterhuis met een aantal geboorde gaten erin met een Greenair inlegfilter en dat geeft op dit moment nog het beste geluid (maar nog niet goed genoeg naar mijn zin)

Hiervoor had ik er korte tijd een K&N induction kit (eventueel te koop) op zitten, maar maakt helaas helemaal geen geluid.
Je hoort alleen de turbo HEEL! erg goed.

Weet iemand waarom deze zo weinig geluid maakt (je mag toch een aardig donker geluid verwachten van een K&N induction kit dacht ik zo...)

Alvast heel erg bedankt voor eventuele reacties....!

Groetjes,

Rick
L.J
forum starter
Contacteer:

Re: Inlegfilter/openlucht filter Clio 3 TCE

Bericht door L.J »

Hallo rick,
Ik heb dan geen Tce, maar ik heb laatst ook een K&N 57i sportfilter erin laten zetten, klinkt echt zeer goed, en het geluid is echt heel donker bij deze sportfilter
Hier eventueel een video, je hoort het niet optimaal vanwegen dat het opgenomen is.: [youtube]AYSUWP4S7NE[/youtube]
Renault Clio III 2 GT 1.6 141 57i
BlackJoker82

Re: Inlegfilter/openlucht filter Clio 3 TCE

Bericht door BlackJoker82 »

Bedankt voor je Reactie!

Dat klinkt goed! Beter dan een K&N op mijn TCE...

Het is toch raar dat je met het zelfde K&N openluchtfiltersysteem op een Clio GT wel een donker geluid krijgt en op een TCE niet...

Hij zit zelfs op de zelfde plek gemonteerd...

Weer iemand hoe dit kan...?

Alvast bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Motorisch (vraag & antwoord)”