Beste allemaal,
Ik heb pas mijn renault clio estate opgehaald. Ik luister veel naar m'n ipod classic. Echter mijn nieuwe radio heeft wat problemen na elke stop, begin hij weer bij het eerste album op mijn ipod classic.
Dit probleem had ik niet met mijn vorige auto (Scenic), mijn ipod touch doet het wel goed wat hij moet doen.
Nu via de mini jack aangesloten en dat werkt wel. Moet dan wel handmatig bedienen. Hoop dat er een update voor komt dat het wel gaat werken.
Nu zal ik graag de usb en mini jack van de radio langs de achterzijde willen aansluiten en dan afmonteren onder de middenconsole of in het dashboardkastje. Nu is mijn vraag heeft de radio aansluitingen aan de achterzijde?
Zo niet dan zal ik de connectoren welke er nu zijn, moeten demonteren en verplaatsen. Iemand toevallig al ervaring hier mee of reeds geprobeerd?
Ben benieuwd.
MediaNav LG Clio IV
- Nyana
- forum starter
- Contacteer:
Re: MediaNav LG Clio IV
Heb met R-Link ook dat de USB/Bluetooth steeds weer dezelfde playlist gebruikt, startend vanaf hetzelfde nummer, ondanks de shuffle. Wat shuffle doet is eenmalig de boel husselen, en die playlist ergens opslaan. Iedere keer als de auto start speelt R-Link de playlist af en shuffled niet meer. Bekend probleem bij Renault, mijn beide vorige Mégane's hadden dat ook. Renault en boordcompters/interface is geen goed huwelijk.
Om dit op te lossen had ik een oude mp3 speler gekocht, en deze laten shuffelen/repeaten. Dat werkte gelukkig wel.
Om dit op te lossen had ik een oude mp3 speler gekocht, en deze laten shuffelen/repeaten. Dat werkte gelukkig wel.

Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
Re: MediaNav LG Clio IV
Topic verplaatst naar het juiste onderdeel van het forum.