Functie media nav.

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Renault Freak

Re: Functie media nav.

Bericht door Renault Freak »

Davekuhh schreef:Download deze altijd via iTunes neem aan dat die dan gewoon erbij zit!!
Zoniet is deze met het gatis programma" mp3tag" makkelijk te importeren.
Rick

Bericht door Rick »

Waar halen jullie de mp3 tjes vandaan? Ik heb me nooit in de download materie verdiept doordat ik al te veel hobby's had en als je dat nu alsnog wilt gaan doen wordt je door de bomen het bos weer uit gestuurd.
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Echt losse MP3tjes kan ik zo geen goede meer voor noemen. :chinrub: Ik doe altijd volledige albums en lijsten.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
NLLEONL
forum starter
Contacteer:

Bericht door NLLEONL »

Rick schreef:Waar halen jullie de mp3 tjes vandaan? Ik heb me nooit in de download materie verdiept doordat ik al te veel hobby's had en als je dat nu alsnog wilt gaan doen wordt je door de bomen het bos weer uit gestuurd.
Ik download veel via Youtube. Even het programmaatje 'Free Youtube to MP3 Converter' downloaden, vervolgens zoek je op Youtube (met Internet Explorer o.d.) een nummer op, kopieer de link en plak deze vervolgens in het programma. Enige waar je op moet letten is dat sommige nummer heeeeeel groot van formaat zijn (70mb bijv voor een nummer van 4 minuten) in dat geval even een ander exemplaar van het zelfde nummer aanklikken.

Zo kan je ook de minder populaire nummers makkelijk in bezit krijgen :)

Google op bovenstaande en de kies de eerste link (Dvdvideosoft)

Succes :thumbsup:
Clio Gris Cassiopée GTI-Style!
Clio13

Bericht door Clio13 »

Ik heb goede ervaringen met spotnet (even googelen) en een payserver, werkt uitstekend!
Gebruiker

Bericht door Gebruiker »

Pirate 1008 account aanmaken op een of andere russische facebook helaas ook met je telefoonnummer en je hebt de meeste nummers binnen 4 seconden gedownload!
Davekuhh

Bericht door Davekuhh »

Ik zelf werk ook met spotnet werkt geweldig
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Spotnet vind ik veeeel te traag en er staat een berg oude zooi op. Ik gebruik spotlite. Die geeft niet meer dan een linkje naar binsearch etc. Werkt perfect. Vervolgens binnenhalen met Grabit en automatisch repareren/uitpakken is zo gebeurd. Ik heb overigens een SSD drive in m'n laptop, dan is dat controleren en uitpakken zo gebeurd.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
jonasr

Bericht door jonasr »

Altijd volledige albums, via de grote Torrent-Community !.
Davekuhh

Bericht door Davekuhh »

Vandaag me clio in ontvangst genomen meteen het eerste probleem ondervonden!! Me auto herkend de muziek wat op de usb staat niet. Mijn muziek is allemaal van itunes. Ik weet niet welk bestand types die kan afspelen maar deze schijnbaar niet. Terwijl als je de iphone aan sluit hij de zelfde muziek wel afspeelt.
Carla vE
forum starter
Contacteer:

Bericht door Carla vE »

MediaNav herkent mp3 en wma bestanden. Itunes zijn M4a bestanden. Ik vermoed dat wanneer je je Iphone aansluit, je Iphone het afspeelmedium is en de MediaNav slechts de weergave doet. Wanneer je via USB afspeelt is de MediaNav het afspeelmedium en dat herkent de M4a bestanden dus niet. Even een M4a to mp3 converter downloden dus als je via USB wilt afspelen.
Clio IV TCe ECO2 | Expression | Gris Cassiopee
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
Davekuhh

Bericht door Davekuhh »

Ja ik was er al bang voor. Dat wordt nog een leuk werkje om ook nog de afbeeldingen er bij te zetten. Ziet toch net wat leuker uit. Als je iphone aan sluit
zie je wel de afbeeldingen van het nummer!!
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”