Cabasse clio 3 phase 1 waar versterker? en is usb mogelijk?

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
thebourneidentity

Cabasse clio 3 phase 1 waar versterker? en is usb mogelijk?

Bericht door thebourneidentity »

Hallo,
om even in te haken op deze oude topic..https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 19&t=12762

Ik heb een Cllio 3 phase 1 met een cabasse zoals aangegeven op het plaatje in de toppic maar is deze radio ook meteen de wisselaar?! want ik kan mijn wisselaar niet vinden namelijk:)

Onder de stoel zit de versterker in ieder geval. En is er inderdaad via de versterker een mogelijkheid om USb aan te sluiten of zit er geen aux functie op? zo niet, hoe kan ik er toch voor zorgen dat er usb op zit?
:thanks:
RichTrip
beginner
Contacteer:

Re: Cabasse clio 3 phase 1 waar versterker? en is usb mogeli

Bericht door RichTrip »

De unit op de foto in het dashboard is je 6CD wisselaar. Druk op de Load knop, daarna op een nummer en wacht tot de CD opening oplicht, je kunt dan een CD plaatsen.

Je sluit de AUX aan op de versterker onder de stoel. Je hebt een AUX kabel nodig speciaal voor het Cabasse Tronic systeem. Het is dan een een kabel met een Jack aansluiting.
Moderator Renaultforum.nl
thebourneidentity

Re: Cabasse clio 3 phase 1 waar versterker? en is usb mogeli

Bericht door thebourneidentity »

Hey, bedankt voor je antwoord! ik ben een stuk wijzer! is deze te bevestigen de normale wijze of moet ik deze er tussen zetten.. Is er dan (omdat er wel een wisselaar in het spel is, een aux op het display te zien? hoe zit dat met een usb aansluiting?? dat is dan niet mogelijk? of moet ik daar iets anders voor verzinnen..
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”