Dan is mijn volgende vraag kan een Green vervangingsfilter nog wat goeds doen voor het vermogen van je auto.
Of is dit ook a waste of money spending.
En kan je motor er eigenlijk schade aan oplopen aan zo'n inlegfilter. (wel eens zo iets gehoor te hebben dacht ik.)
Want als een Dump valve weggegoeid geld is dan heb ik ook vraagtekens bij een sport lucht filter of een inlegfilter.
Bedankt weer.
Vraagje ? Green vervangingsfilter Clio 1.2 TCE 100
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
Re: Vraagje ? Green vervangingsfilter Clio 1.2 TCE 100
Zo'n filter is meestal met olie wat bij overmatig gebruik aanslag kan achterlaten op sommige sensoren, maar bij normaal gebruik is er meestal niks aan de hand. Je motor kan wat beter oppakken maar verwacht geen wonderen, vaak heeft een andere filter alleen zin bij motoren met veel pk's.
Je hebt geloof ik ook een ander soort inlegfilter zonder olie, maar ben de naam ervan kwijt haha
EDIT: Er zijn al meerdere topic gemaakt over deze onderwerpen die kan je vinden door de zoekfunctie te gebruiken
Je kunt ook je projecttopic gebruiken dan staat alles op 1 plek 
Je hebt geloof ik ook een ander soort inlegfilter zonder olie, maar ben de naam ervan kwijt haha

EDIT: Er zijn al meerdere topic gemaakt over deze onderwerpen die kan je vinden door de zoekfunctie te gebruiken

Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3