Geachte forum mensen
Ik heb een probleem met mijn kofferklep slot van mijn clio 1 fase 3 .
Op een een of andere manier gaat hij niet opslot(zo gekocht)heb het slot al uit elkaar gehaald en helemaal in gespoten met wd40 maar nog steeds geen reaktie .
Nu kan ik hem wel van binnen uit opslot doen maar niet open maken aan de buiten kan.
Nu heb ik zelf het idee dat er ren andere cyclinder in zit ten opzichte van de rest . Mijn vraag is nu wie kan mij hier mee helpen of adviseren en eventueel helpen met een andere sloten set .
Vriendelijke groet r.buls
Kofferklep slot problemen
- 16Vke
- forum member
- Contacteer:
Re: Kofferklep slot problemen
waarschijnlijk heb je alleen maar de 'garagesleutel'. Dat is een sleutel die alleen op de portieren en het contactslot past. Bij renault gingen ze er blijkbaar toen van uit dat hun dealers je koffer leeg jatten 
De hoofdsleutel past op al de sloten, maar die heb je dan waarschijnlijk niet

De hoofdsleutel past op al de sloten, maar die heb je dan waarschijnlijk niet

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling- Paul Walker
Kijken of je bij Renault een nieuwe sleutel kunt bestellen
Nieuw of van de sloop een kofferbak slotje halen + sleutel. Dat betekent wel dat je dan een aparte sleutel hebt voor alleen je kofferbak.
Een heel anders slotenset van de sloop halen zodat je de deuren ook verandert.
Cv op afstand inbouwen inc. kofferbakopener
Ik denk dat die tweede optie verreweg het goedkoopste is. Er zullen vast meer oplossingen te bedenken zijn maar dit is wat ik nu kon bedenken.
Nieuw of van de sloop een kofferbak slotje halen + sleutel. Dat betekent wel dat je dan een aparte sleutel hebt voor alleen je kofferbak.
Een heel anders slotenset van de sloop halen zodat je de deuren ook verandert.
Cv op afstand inbouwen inc. kofferbakopener
Ik denk dat die tweede optie verreweg het goedkoopste is. Er zullen vast meer oplossingen te bedenken zijn maar dit is wat ik nu kon bedenken.
Oke mensen hartstikke bedankt voor de info .
Nu heb ik nog een vraag het is van mijn andere auto een Peugeot 406 sedan die heeft last van kraken en piepende deuren en het inspuiten met wd40 heb ik gedaan maar mocht niet baten hebben jullie ook hier een oplossing voor .
Vriendelijke groet Ron Buls ook al is het geen clio
Nu heb ik nog een vraag het is van mijn andere auto een Peugeot 406 sedan die heeft last van kraken en piepende deuren en het inspuiten met wd40 heb ik gedaan maar mocht niet baten hebben jullie ook hier een oplossing voor .
Vriendelijke groet Ron Buls ook al is het geen clio