clio 3 2006 Cabasse

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
qwerty32

clio 3 2006 Cabasse

Bericht door qwerty32 »

Hallo mensen,

Ik heb een vraag ik wil mijn radio vervangen er zit nu een Cabasse radio/cd wisselaar.
Het probleem is dat deze geen mp3 cd kan afspelen dus ik wil hem vervangen alleen het probleem is als ik een gewone radio er in doe werken de functie niet meer zoals bediening stuur en display.
Maar ik hoorde dat er radio's zijn waar bij alles blijft werken kan iemand mij helpen .

Met vriendelijke groet,

qwerty32 :driving:
thebourneidentity

Re: clio 3 2006 Cabasse

Bericht door thebourneidentity »

Het is enorm laat maar het is gewoon op te lossen door een unit er tussen te zetten die specifiek voor je type auto en radio is.. deze zijn bij verschillende elektronicazaken verkrijgbaar.

Als je nog niet voorzien bent heb ik misschien nog wel wat voor je liggen.

groet AJ
RichTrip
beginner
Contacteer:

Re: clio 3 2006 Cabasse

Bericht door RichTrip »

Met het genoemde Cabasse Tronic wisselaar systeem is het onmogelijk om een werkend systeem met MP3 te krijgen. Deze Cabasse is nog gebaseerd op het oude Tuner List systeem en deze is nooit compatible geweest met MP3.
Trouwens, jouw versterker ligt onder de stoel en hier ligt dus ook alle ISO bekabeling en de antenne.
Ook al zou je er een Update List radio in willen bouwen, dan moet verder ook alles worden aangepast en verplaatst, inclusief een ander display. Niet aan beginnen dus.

Je moet gewoon een AUX kabel aansluiten op de versterker onder de stoel. Deze kabel is verkrijgbaar speciaal voor de Cabasse Tronic systemen.
Moderator Renaultforum.nl
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”