Hey daar!
Ik rij momenteel met deze velgen onder men clio
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8268_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;"%20onclick="window.open(this.href);return%20false;
Echter vind ik ze momenteel niet zo goed meer sturen dit omdat de banden te breed zijn. (215mm)
Als ik nieuwe velgen zou kopen welk type band raden jullie mij dan aan? (190mm ofzo?)
En dit zijn momenteel 16" velgen, origineel zijn ze 14".
Ik zou graag ook de clio wat verlagen ik weet enkel nog niet hoe. Met een schroefkit of eventueel sportveren die ik dan bij de nieuwe velgen koop. Is het misschien aan te raden om ook 14" velgen te kopen zodat je hem goed laag kunt verlagen?
Ik hoor graag jullie mening of hoe jullie het zouden doen.
Eventueel velgen met laagprofielbanden zijn ook mogelijk.
Dank jullie!
Nieuwe velgen/verlaging
Re: Nieuwe velgen/verlaging
Niemand een ideetje?
Ik heb zelf al is gaan opzoeken en ik zie dat de meeste rijden met 195mm breedte.
Ik denk dat dit voor mij ook beter zal zijn voor te draaien enzo toch al beter dan 215mm.
Nu over de velgen, ik zie sommige 17" nemen maar ik vind dat je dan te weinig kan verlagen?
Best 15-16" nemen en dan sportveren of schroefkit?
Ik heb zelf al is gaan opzoeken en ik zie dat de meeste rijden met 195mm breedte.
Ik denk dat dit voor mij ook beter zal zijn voor te draaien enzo toch al beter dan 215mm.
Nu over de velgen, ik zie sommige 17" nemen maar ik vind dat je dan te weinig kan verlagen?
Best 15-16" nemen en dan sportveren of schroefkit?