Stalen Beschermplaat Clio II
Stalen Beschermplaat Clio II
Hallo ik las op RTC dat iemand een Stalen beschermplaat heeft onder ze carter inplaats van 1 van kuntsof weten jullie waar ik zo 1 vandaan kan halen ? zou ik erg fijn vinden kan ik weer laag namelijk 

Re: Stalen Beschermplaat Clio II
Vanavond staat me auto toch op de brug dus kan ik mooi kijken hoe en wat had zo'n plaat gevonden kost € 319.00 ja dat is me net iets te duur zeg maar
Dacia`s hebben voornamelijk zo`n stalen plaat.
En een Kangoo 4X4 ook
En een Kangoo 4X4 ook
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
maar passen die stalen beschermplaten ook onder mijn clio want dan moet ik gaan kijken wat zon plaat kost nieuw of op de sloop
De Sandero is gebaseerd op de Clio zou wel moeten passen dan. En een Kangoo 4x4 ( de normale heeft een beetje de zelfde ophanging als een Clio) weet niet in hoeverre verschilt met de 4x4
En wat ik zie kan je bij de Clio ook een ijzeren beschermplaat bestellen. Zou +/- ( oude prijzen ) 85,- ex kosten
En wat ik zie kan je bij de Clio ook een ijzeren beschermplaat bestellen. Zou +/- ( oude prijzen ) 85,- ex kosten
Waar zou ik die stalen beschermplaat moeten bestellen dan ? . Waar zie jij hem dan ?
Bij de dealer
!
In het programma Dialogys!

In het programma Dialogys!
En heb jij een Artikel nummer voor mij ? want bij Stokman in alkmaar hadden ze ook een stalen gevonden maar die past dus niet bevestigingen zijn anders
8200208420
Majha zal dit dan wel het zelfde probleem zijn. Neem aan dat hun ook op dit nummer uitkwamen!
Majha zal dit dan wel het zelfde probleem zijn. Neem aan dat hun ook op dit nummer uitkwamen!
Niels, heb je een plaatje van die beschermplaatmisschien. Kan 'm zo niet vinden.
Ik heb hier nog een stuk of 5 staalplaten staan van 100 x 60 x 0,2 cm. Eens kijken of ze na te maken zijn
Ik heb hier nog een stuk of 5 staalplaten staan van 100 x 60 x 0,2 cm. Eens kijken of ze na te maken zijn

2 carroserie
46 schermen en beschermplaten
Beschermplaat
En dan nummer 2
!
46 schermen en beschermplaten
Beschermplaat
En dan nummer 2

ben jij aan het kijken of je hem kan namaken van staal ofzo ? zou ik erg fijn vinden