ferodo remblokken.

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
kelvin1990
forum member
Contacteer:

ferodo remblokken.

Bericht door kelvin1990 »

Hallo luitjes,

ik heb het gevoel dat de remblokken echt aan vervanging toe zijn. Met regen heb ik een flinke afstand nodig om bijna stil te komen. Nu is mijn ook gevallen op de ferodo ds 2500 remblokken. Omdat ik een redelijk sportieve auto heb en deze blokken zijn ontwikkeld voor de motorsport lijkt me dit een goede combinatie. Wat is jullie mening over deze blokken?? Of raden jullie wat anders aan?? Ik wil de komende weken een beslissing nemen zodat hij voor de winter goed is, want veiligheid staat toch voorop!!!

dankje!! :thumbsup:
speklap

Re: ferodo remblokken.

Bericht door speklap »

je rijd in een rs?
Contacteer:

Bericht door Age »

zijn je banden niet gewoon kaal? Regen en versleten blokken... ik zie het verband niet zo... :chinrub:
Groet, Age
kelvin1990
forum member
Contacteer:

@ speklap: ja.

@ age: er liggen 4 zeer goede banden op met dik 5 mm profiel. En met de regen bedoel ik dat hij misschien minder snel aangrijpt met remmen omdat er vocht bijzit. Regen zal idd geen blok afslijten nee..
kelvin1990
forum member
Contacteer:

Ik dacht dat alleen de blokken voldoende was. Alleen dat wordt t wel een duur grapje.... :( Ik zal binnenkort een kennis laten kijken die daar meer verstand van heeft. Veiligheid staat wel voorop natuurlijk...
kelvin1990
forum member
Contacteer:

ik ga er binnenkort met een kennis naar kijken aangezien ik 0 kennis heb van de techniek van een auto :oops: Een foto maken doe ik een keer als het niet hagelt, regent en onweert als je het niet erg vindt.. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”