Inrijden
- Contacteer:
Re: Inrijden
gewoon, zoals het er staat...
En lange tijd 1 toerental zou ik ook niet doen, wel variëren en wat pittig rijden..
Zo lijkt mij het best..
En lange tijd 1 toerental zou ik ook niet doen, wel variëren en wat pittig rijden..
Zo lijkt mij het best..
Groet, Age
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Pittig inrijden is tegenwoordig niet echt meer nodig voor zover ik weet. Gewoon houden aan wat voorgeschreven staat. Dus niet al te gek doen.
Toen mij vader 4 jaar geleden zijn audi ophaalde was het enige devies: rustig aandoen en goed warm rijden, verder niets. Na 5000 km was er dacht ik wel een beurt. Inmiddels staat er al 2 ton op de teller zonder problemen.
Hou je aan het devies. Doe geen gekke dingen, verder maakt het allemaal niet zo veel uit. Je kan op internet veel vragen, en van iedereen krijg je een mening. Niemand kan het echt hard maken. Dus vertrouw op de heren en dames van Renault.
Hou je aan het devies. Doe geen gekke dingen, verder maakt het allemaal niet zo veel uit. Je kan op internet veel vragen, en van iedereen krijg je een mening. Niemand kan het echt hard maken. Dus vertrouw op de heren en dames van Renault.