schuifdak 1.8 16v
schuifdak 1.8 16v
Hey allemaal,
Ik zat te kijken naar 1.8 16vtjes en zag dat sommige een electrisch schuifdak hebben maar zie dit niet vaak. Zijn dit alleen de laatste modellen waar dit op is gekomen of hoe zit dat?
Groetjes! Rick
Ik zat te kijken naar 1.8 16vtjes en zag dat sommige een electrisch schuifdak hebben maar zie dit niet vaak. Zijn dit alleen de laatste modellen waar dit op is gekomen of hoe zit dat?
Groetjes! Rick
Re: schuifdak 1.8 16v
(clio 1 ph3 RSi) longchamps zijn uitgevoerd met electrisch dakje o.a.
-
- forum member
- Contacteer:
Sommige zijn ook achteraf ingebouwd
Echte liefde roest niet, Renault helaas wel.
- 16Vke
- forum member
- Contacteer:
beter eentje kopen zonder schuifdakje,
na een tijdje doen deze niets anders dan lekken.
na een tijdje doen deze niets anders dan lekken.

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling- Paul Walker
-
- forum member
- Contacteer:
klopt en rubbers zijn niet te krijgen
Echte liefde roest niet, Renault helaas wel.
ik heb schuifdakje dat het nog perfect doet en nooit lekkage gehad of iets dergelijks!!
ik rij 1800 16v uit '93 denk dat ik de eerste ben waarbij die nooit heeft gelekt puur toeval of gewoon geluk?
gr.
ik rij 1800 16v uit '93 denk dat ik de eerste ben waarbij die nooit heeft gelekt puur toeval of gewoon geluk?
gr.
Nee optie was alleen een origineel kanteldak, dus alleen omhoog zetten!Jeff 16V schreef:Was als optie....
Bij de ph2 was elektrische schijf/kantel pas een optie.
Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die een originele dealer faktuur heeft met de optielijst en aflever gegevens enz.

Schop.... Ik ben dus nu in het bezit van een ph3 Longchamp, dakje heb ik dus ook, enkel hand bediend, niet elektrisch, en bij die van mij mist dus de slinger, maar kan hem nog wel open en dicht doen. Maar zou graag een nieuwe slinger hebben dus als iemand wat heeft