Hallo,
Bij het optrekken bij een bv een stoplicht hoor ik achter bij mijn clio een apart geluid. Ik denk zelf dat het me remmen zijn maar weet het niet zeker. Zelf denk ik als ik rem dat me remmen "dicht'' blijven zitten en als ik optrek ze open schieten. En dat dat het geluid is. Eerst was het alleen als ik passagiers mee nam. Maar nu steeds vaker als ik alleen in de auto zit.
Heeft iemand hier ook wel eens mee te maken gehad?
optrekken
Re: optrekken
De mijn had dit ook heb het laten nazien en was de motorsteun wat los zat.
Heb dit terug laten vaststeken bijna niets gekost alleen uurloon
Heb dit terug laten vaststeken bijna niets gekost alleen uurloon
Hallo elke auto heeft een motor steun ik rij met een Clio 2.0 16v
Bij mij was dit het probleem toen en is nu opgelost . Hij kraakte en tikte lichtjes bij vertrekken ,probeer eens op hogere toeren terug te schakelen en gas bij geven als hij dan kraakt of tikt is het denk ik je motorsteun. Kost bijna niks om te herstellen.
Bij mij was dit het probleem toen en is nu opgelost . Hij kraakte en tikte lichtjes bij vertrekken ,probeer eens op hogere toeren terug te schakelen en gas bij geven als hij dan kraakt of tikt is het denk ik je motorsteun. Kost bijna niks om te herstellen.

- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Hahah de topicstarter heeft het over geluid ACHTER vandaar de opmerking of jij een V6 hebt... de motorsteun van jou zit voorin.. daar komt het geluid niet vandaan waar de TS het over heeft 

Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy