heeft iemand problemen met zijn clio III 1.2tce?
ik heb er in 2008 gekocht en bij:
- 5000km waarschuwings lampje --> renault --> cilinderkop eraf: cilinder probleem --> 1wk bij renault
- 30000km schuddende auto --> renault --> kleppen opnieuw afstellen --> 1wk bij renault
- 50000km schudden in 1ste en 2de versnelling, motor houdt in, trekt nauwelijks, geen waarschuwongs lamopen --> 3,5 wk bij renault en nu komen ze met verhaal dat ik 2takt mengsmering getanked zou hebben (dit is niet mogelijk bij mijn benzine station, dus onzin verhaal van renault!!!!)
laat me ajb weten of jullie ook problemen hebben ondervonden!!
motor problemen 1.2 tce
- Marcus
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: motor problemen 1.2 tce
Ik rij momenteel al bijna 2,5 jaar met een Clio 1.2 TCE en heb nog geen problemen gehad.
Renault Clio IV RS 200 EDC
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
tijd voor een andere renault dealer...
ik heb nog niet van deze problemen gehoord moet ik eerlijk zeggen...

ik heb nog niet van deze problemen gehoord moet ik eerlijk zeggen...
Groeten, Vincent.
Hier ook geen problemen met de TCE. Ik zou ook inderdaad eens na een andere garage gaan.
Mijn oom rijdt ook de 1.2tce en die heeft ook niets te klagen! En die gaat graag vroeg op het gas, warm of koud..
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Ook nog geen enkel probleem, maar zit nu ook pas op de 9000 km. Succes met het verhelpen van je probleem!
sinds 1,5 jaar een tce. Van 27dkm naar 40dkm en geen problemen. Enkel nu bij koud weer bij wegrijden even inhouden bij tweede keer is probleem weg.
Rij sinds dec 2008 tse100 nu 66000km alleen last van doorbrande lampen verder geenproblemen
groetjes Steef
groetjes Steef