Beste Clubbers,
Ik heb een Ph1 RS, en wil mijn audio installatie nu volledig op de versterker gaan zetten, nu werd ik er door Mike opgewezen dat de standaard tweeters snel worden opgeblazen op zo'n manier, volgens mij had de de vorige eigenaar er een ander compo setje ingebouwd, wou dit net ff testen maar zat dus helaas in de war met mn broertjes PhII, mijn auto is niet ,,ff'' testen ivm ik geen losse kapjes heb!
heeft iemand een makkelijke manier om bij mn tweeters te komen, zonder heel mn dashboard eruit te knalle?
Phase 1 RS Tweeters
Re: Phase 1 RS Tweeters
nou dat kan je wel doen maar je moet met meerdere dinge rekening houden.
1. je moet 2 kabels leggen + - voor de tweeters en + - voor de kickbass.
2. je moet een 4 kanaler hebben of twee 2kanalers hebben om alles apard aan te stuuren.
3.je radio of versterker moet actief aan kunnen stuuren wand je moet de tweeter en je kickbass alles apart op een kanaal aan stuuren(voorbeelte tweeters voor en kicks achter).
4.en presies wet hoe en wat af moet stellen
5. ja als niet goed doet kan alles kapot maken
en voor meer info kan naar http://www.showyoursound.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of naar een audio zaak
1. je moet 2 kabels leggen + - voor de tweeters en + - voor de kickbass.
2. je moet een 4 kanaler hebben of twee 2kanalers hebben om alles apard aan te stuuren.
3.je radio of versterker moet actief aan kunnen stuuren wand je moet de tweeter en je kickbass alles apart op een kanaal aan stuuren(voorbeelte tweeters voor en kicks achter).
4.en presies wet hoe en wat af moet stellen
5. ja als niet goed doet kan alles kapot maken
en voor meer info kan naar http://www.showyoursound.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of naar een audio zaak
Re: Phase 1 RS Tweeters
Ik heb nog een Audiosystem compo setje liggen 16,5 cm, past er relatief makkelijk in, je moet alleen een paar opvulringen hebben en een stukje uit je deurpaneel snijden! (binnenkant)
En daar zit dus een los filter bij, dus +/- rechts / links naar je amp, +/- naar je tweeters en +/- naar je kick bass, zoals hierboven al gezegd wordt, is aktief aansturen vrij moeilijk en een helehoop werk!....
En daar zit dus een los filter bij, dus +/- rechts / links naar je amp, +/- naar je tweeters en +/- naar je kick bass, zoals hierboven al gezegd wordt, is aktief aansturen vrij moeilijk en een helehoop werk!....