Pff ik heb nieuwe wisser nodig en als ik mijn kenteken invoer op een onderdelensite, krijg ik verschillende meerdere lengtes (ik weet dat linkse en rechts verschillen)welke zijn de juiste en welke bevestigingsmogelijkheid klik of haakbevestiging?
Groet jor
Lengte ruitenwisser
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Lengte ruitenwisser
Welk type rijd je? Een bezoekje of telefoontje aan elke willekeurige dealer helpt je uit de brand en weet je ook zeker dat je kwalitets wissers hebt.
Ik zit hier in de clio2 gedeelte, toch bedankt
Het officiële nummer van een set (voor-)ruitenwissers voor de Clio II is 288903431R. Daarvoor krijg je (bij de dealer) een set Valeo wissers in een Renault doosje. Mijn ervaring is dat ze ongelooflijk lang meegaan; pas na 5 jaar begonnen ze te strepen.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Kijk aan, dit is goeie informatie. Hartelijk bedankt!!
Ikzelf gebruik de volgende maten en die passen keurig op mijn auto. De info heb ik van een officiële site.
Passagierszijde: 450mm
Bestuurderszijde: 530mm
Achterruitwisser: 300mm (met volledige behuizing).
Ik heb alles bij Autodoc gekocht van het merk Bosch voor de voorruiten en Continental voor de achterruitwisser. Prijs was prima.
Succes
Passagierszijde: 450mm
Bestuurderszijde: 530mm
Achterruitwisser: 300mm (met volledige behuizing).
Ik heb alles bij Autodoc gekocht van het merk Bosch voor de voorruiten en Continental voor de achterruitwisser. Prijs was prima.
Succes

Renault Clio 1.5 dCi 65 pk Billabong 2003