Beste Easy Link gebruikers,
Kan iemand mij vertellen wat het effect is als ik de optie “zelflerende navigatie” op ON zet
Easy Link optie zelflerende navigatie
Re: Easy Link optie zelflerende navigatie
Dat hij weet waar jij naartoe gaat en dan daar de navigatie route op instelt. Heb het bij de mijne even aan gehad maar vond het irritant.
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
De navigatie leert in principe welke route je neemt op bepaalde tijdstippen.
Rijdt je elke morgen naar je werk en elke middag weer terug bijvb, op een gegeven moment weet de navigatie dat en stelt dan voor op het scherm om naar je werk of naar huis te navigeren, je moet het nog wel bevestigen elke keer.
Het kan ook irritant zijn als je ergens anders naar toe wil, soms onthoudt easylink de kleinste ritjes als voorbeeld even naar de stad of zwembad, je krijgt dan constant de vraag, wil je naar het zwembad of naar de stad.
Ook ik moet zeggen heb dit uitgezet.
Wat ik wel ontzettend makkelijk vindt is om een adres vanuit de My Renault app alvast naar de auto te sturen, gewoon thuis alvast het adres opzoeken, doorsturen naar de auto, helaas komt er dan wel een foutmelding in de app, maar het adres komt toch wel in de auto aan. Super handig ook zeker voor onbekende niet vaak gereden adressen, gebruik dat ook vaak op vakantie.
Rijdt je elke morgen naar je werk en elke middag weer terug bijvb, op een gegeven moment weet de navigatie dat en stelt dan voor op het scherm om naar je werk of naar huis te navigeren, je moet het nog wel bevestigen elke keer.
Het kan ook irritant zijn als je ergens anders naar toe wil, soms onthoudt easylink de kleinste ritjes als voorbeeld even naar de stad of zwembad, je krijgt dan constant de vraag, wil je naar het zwembad of naar de stad.
Ook ik moet zeggen heb dit uitgezet.
Wat ik wel ontzettend makkelijk vindt is om een adres vanuit de My Renault app alvast naar de auto te sturen, gewoon thuis alvast het adres opzoeken, doorsturen naar de auto, helaas komt er dan wel een foutmelding in de app, maar het adres komt toch wel in de auto aan. Super handig ook zeker voor onbekende niet vaak gereden adressen, gebruik dat ook vaak op vakantie.
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink: 283C37565R
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-24)
Clio V R.S. TCE 130 (t/m 05-21)
Easylink: 283C37565R
Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-24)
Clio V R.S. TCE 130 (t/m 05-21)
Bedankt voor de informatie, met jullie ervaring ga ik deze functie niet activeren. Voor wat betreft de my Renault app. Ik heb hem op mijn telefoon gehad maar kon niet zo goed ontdekken wat de meerwaarde is. Misschien inderdaad handig vwb routeplanning maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.