@goodje,
wat voor auto precies?
in principe "normaal gesproken" haal ik de auto's en breng ze terug wanneer ze klaar zijn.
maar om nou 5 uur lang een klant rond huis te hebben lopen, haha, anders adviseer ik je om lekker met zn tweeen(indien je vriendin hebt) te komen en lekker naar nijmegen te gaan( 20 min met de bus) en daar lekker te gaan kijken:)
haha
CarCleaningVervuurt
Re: CarCleaningVervuurt
Heel herkenbaar. Ik werk het liefste thuis, maar zonder dat de eigenaar 10 uur thuis over mijn schouder mee kijkt. Als ik op locatie werk (als er fatsoenlijke ruimte is) dan wil ik dat alsnog niet. Ik heb één keer gehad dat iemand 8 uur over mijn schouder stond te kijken en ieder kleine spikkeltje aan stond te wijzen. Daar wordt je helemaal gek van
Als mensen van ver komen, moeten ze maar met twee auto's komen en er eentje achter laten.

Als mensen van ver komen, moeten ze maar met twee auto's komen en er eentje achter laten.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
zo is het Sjoertum!
ik/wij moeten gewoon kunnen werken, en al gaan ze al die tijd rondjes huppelen ofzo haha.
of lekker fietsen in de mooije ooijpolder
ik/wij moeten gewoon kunnen werken, en al gaan ze al die tijd rondjes huppelen ofzo haha.
of lekker fietsen in de mooije ooijpolder
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Vermoedt dat ik na mijn vakantie toch wel een afspraakje met je ga maken, moet ff kijken wanneer het mij uitkomt erg drukke periodes komen er aan..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................